[SHİPLER:; YoonNie, Liskook, Jirose ve Vsoo x Jinsoo (aşk üçgeni) olarak belirlenmiştir.]
Vampirler Diyarı'nı yoğun bir kargaşa ele geçirmişken, bu kargaşayı başlatan Taehyung keyifle Cursedia Şatosu'nun içinde bir tur kendi etrafında dönmüştü.
Bugün, kendisi ve klanı için en önemli günlerden biriydi. Tabii, Leydi Jisoo içinde bugün oldukça önemli bir gün olacaktı. Yüzyıllar hatta asırlardır süren güç gösterilerinin sahibini bulacağı bir gündü bugün, hakkı ya da hakkı olmasa bile bugün gerçekleşecek olan kutlamada güç Cursedia'nın eline verilecekti.
Çünkü Yüzük Kehaneti'nin şartlarından biri tamda bu güne değiniyordu:
''Seçilmiş ölümlü kehaneti gerçekleştirdiği vakit büyük bir kutlama ile güç, kehanete ortak olan klana verilecektir.''Ve bu şart, her şeyi değiştirmek üzere faaliyete geçiyordu.
''Leydimin bütün hazırlıkları bittiğinde onu, odama getirin.''
Taehyung, ciddiliğini bozmadan bu güce ortak olacak olan klan üyelerine baktığında, hepsinin onu onaylaması üzerine sevinmiş ve giydiği keten pelerinini düzelterek şatosunun bahçesine çıkmıştı. Jisoo'nun bu özel günde, eşsiz ve eksiksiz olmasını istiyordu.
Bahçe de bedenine işleyen havayı hisseden lord, bu havayı soluyamamasına isyan ederek parmaklarını avuç içlerine geçirmişti aniden. Hissettiği duygular tek kelimeyle sonu olmayan bir boşluğa dönüşmüştü. Mutlu ve huzurlu olması gün yani bugün bile bunu başaramayan bir zavallıya dönüştürüyordu onu duyguları, hiç olmadığı bir karakter yapıveriyordu Taehyung'u.
Küçükken annesinin ona anlattığı masallarda ki sihirler gibi duyguları da onu büyülüyor ve başka bir kişiliğe mâhkum ediyorlardı. Taehyung insan olduğu zamanları özleyecek acınası biri değildi, olamazdı. Boynunda ki ısırığı taşımadan önceki günlerini, yaşadığı diyarı, ölümlü arkadaşlarını ve önceden atmakta olan kalbini özlemesinde tamamen karmaşık duygularını suçlu buluyordu.
Böylesine otoriter bir güce sahipken, eski günlerini sürekli hatırlamasının başka bir sebebi de olmamalıydı zaten.
Çünkü bunu istiyerek yapması demek, yıllar önce sahip olduğu vampir soyuna ihanet etmesi demekti. İşte bu yüzden, Taehyung bu düşüncelerini bir daha aklına getirmemesi için kendine engel olmak zorundaydı.
''Bir daha bunları aklıma getirmemeliyim, o günlerden nefret etmem gerekir.''
Sessiz ve yavaş adımlar ile Taehyung'un yanına yaklaşan Jisoo, onun kiminle konuştuğunu anlamak için etrafa bakındığında kimseyi görememesiyle şaşkınlığa uğramıştı. Lord,kendisiyle konuşuyor olmalıydı.
Bu duruma istemeden de olsa ortak olan Jisoo, ''Hangi günlerden nefret etmen gerekiyor?'' diyerek Taehyung'un bakışlarını kendi üzerinde topladığında, baştan aşağıya süzülmesine karşın kendini kötü hissetmişti.
Kendisini yalnızca dışından böylesine dikkatli süzen birinin, kendisinin içini açıpta okumasını da isterdi. Çünkü dışarıdan nasıl gözüktüğünü bilemeyebilirdi ancak sahip olduğu kalbinin, gerçekleri nasıl göstereceğini her zaman biliyordu.
Şayet Jisoo, dış görünüşe odaklanan kişiler yerine kalbine odaklanan birileriyle iletişim halinde olmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Loves † bts×bp [düzenleniyor...]
Vampire❝ Büyük bir kehanet bizi Vampirler Diyarı'na kadar sürüklemişti. ❞ #Vampir içinde 12 © Lalicorn ✿ bts x bp & multifandom [210717] ° vampir + fantastik ° btsxbp ship kitabıdır. ▪️kitap kapağı Balaccie'nin Büyü Dükkanı'ndan satın a...