Part 8 - Good Or Bad News !?

312 14 6
                                    

| |___Your Love Is My Prison___| |
• • Epi 8 • •

Recap:- SwaSan first night.. SwaSan outing nd finally swara said sanskar to talk with his family..

• •Epi 8 • •

Swara(shocked):- Sanskar kya bad news pls bolo..

Sanskar(sadly):- Swara The bad news is

Swara:- Is ?? Sanskar Tell me na..

Sanskar:- is From tomorrow 4 to 10 you have to live here without Me and second bad news is from tomorrow 4 to 10 I will not able to stay away from you. (villian movie dialouge :P)

Swara:- Sanskar ye kya kah rhe ho??

Sanskar:- Haa swara maine ek part time job dhundhi h..

Swara(happily):- Succh..?? But Sanskar you have never done such jobs then how ??

Sanskar:- Don't worry shona. I will change myself completely, only for you. To kya hua ki phle kbhi ni kiya.. Ab krunga na..

Swara(hugs him with tears in her eyes):- I love uh sanskar..

Sanskar(hugs her more tightly):- I love uh more Shona.

___Next Day___

Swara nd sanskar both reached to dier college everybody congratulate them for their wedding.. Then after college sanskar went for his work.. Nd swara goes to home..

__Swara's Monolouge__

Sanskar u r doing soo much only for me nd badle me maine tme kya diya.. Tme tmari hi family se dur kr diya.. No Sanskar, I can't let that happen. Mai kaise bhi kr k tme tmare parivar se mila kr hi rhungi..

__Swara's Monologue Ends__

___In Kolkata___

RP(talking in phone with someone):-Wht?? R u sure?? How can he do this?.. ( cuts the call in anger) Sujata.. Sujata..

Sujata:- Why r u shouting?? Kya hua?

RP:- Your son got married even without our permission.

Sujata:- What ?? Par kisse?? Kahi us Swara se to..

Rp:- haa usi swara se.. Call him now. we need to talk about this.

Sujata calls sanskar nd told him to forget swara nd divorce her..

Sujata:- Sanskar why don't u understand?? U knw ki vo es ghar ki bahu kbhi ni ban skti she's an orphan jiske ghar ka bi( cuts by sanskar)

Sanskar:- wait a min mom.. Don't forget tht u r talking abt my wife.. Or please mujhe apki ye baate ni sunni..

Sujata:- But beta.. (she give phone to RP) lijiye ap hi smjhaiye..

Rp:- Sanskar u r doing very wrong beta.. Try to understand.. Vo hmare ghar ki layak ni h ..

RP also try to make him understand bt all in vein.. Sanskar cuts the call in anger..

RP(anger):- Sujata tmara beta pagal ho gya h.. Ab hme hi kuch krna hoga(he thinks something nd smile evily)

Sujata:- Par kya??

Rp:- kuch aisa jisse dono hmesha hmesha k liye alg ho jae..

Sujata:- But kaise krenge?? U knw tht very well ki apka beta pagal ho gya us ladki k peeche.. Kaise alag krenge unhe?? Kahi eska asar hmare hi bacche pr na ho jae..

Rp(smiles evilly):- Don't worry sujata mujhe ache se pta h ki us ladki ko apne bete se kaise dur kiya jae..

___Ahmedabad___

Your Love Is My Prison (Completed)Where stories live. Discover now