"Maalesef hastayı kaybettik."
Bu cümleyle yıkılmıştı Yoongi. Yaşayan bi ölüydü adeta.. Onun için hayat sona ermişti. Sevgilisi ölmüştü onun. Hergün onunla uyanan Yoongi, onsuz sabahlara göz açacaktı.
Yavaşça yutkundu. Bunu yediremiyordu. Onu sonsuzluğa bıraktığına inanamıyordu. Elleri titriyordu, her yeri titriyordu. Gücü kalmamıştı.. Annesinin ölümünden sonra o iyi gelmişti. O mutlu edebilmişti.
"İyi misiniz?"
"İyi mi? Bana bunu mu soruyorsun? Doktor kuruntusu. Senin işin iyileştirmek değil mi ha?"
Yoongi bunları doktorun yakasına yapışarak söylüyordu.
"Beyefendi, elimden geleni yaptım. Daha fazlasını hemde. Yapacak birşey yok. Başınız saolsun."
Yoongi yumruğunu sıkıyordu. Önüne geleni fırlatıyordu,atıyordu, dağıtıyordu.
Elindeki kahvelerle gelen Jimin ise gözlerine inanamıyordu . Şaşkınlıkla bakınıyordu sadece. Yoongi'yi, sevdiğini böyle görmek, onu çok üzmüştü. Elindekileri yere atıp yanına koştu.
Ve sımsıkı sarıldı ona. Yanında olduğunu hissettirdi.
"O gitti Jimin. O artık yok."
Jimin, 'seni seviyorum meleğim, yanındayım.' Demeyi o kadar çok isterdi ki..
Yapamazdı.. Yoongi çok güzel seviyordu..
Jimin, omzuna dökülen yaşlarla irkildi. Yoongi'yi ilk defa böyle görüyordu. Ciddi bi yapısı vardı. Kolay kolay ağlamazdı. Yoongi'yi böyle görmeye dayanamıyordu. O da ağlamaya başladı.
Yoongi ayağı kalktı. Elini Jimin'in omzuna koydu.
"O böyle olmamızı istemez. Ağlamamalıyız."
"Haklısın."
Yoongi hiç birşey demeden oturuyordu. Tek bi kelime etmiyordu.
Jiminse doktorlarla konuşuyordu.
Yoongi bi anda dikildi.
"Onun sesini duydum, beni çağırıyor. Gitmeliyim."
Yoongi kapıda duran hemşireleri ittirip, içeri girmeye çalışıyordu fakat buna izin vermiyorlardı.
"Çekilin beni çağırıyor dedim."
"Bay Min, buna izin veremeyiz."
"Tamam, bırakın girsin."
Yoongi göz yaşlarını sessizce akıtarak giriyordu içeriye.
"Beni çağırdın meleğim. Bak geldim"
Elini tutuyordu. Sımsıkı.
"Yanına gelmeyi çok isterdim meleğim. Yakında yanında olucağım."
'Bu eller hiç ayrılmıyacak' bunu sen demiştin. Haklısın ayrılmıyacak, buna izin vermiyeceğim."
------------------
Bu kitabi nickimdeli ve boideniz 'e itafen yazıyorum. Kendileri koyu bir Yoonmin şeysidir.Baştan söylüyorum smut yazmıcam. Yazamıyorum çünkümsü. Bol ağlamalı bir hikaye olabilir. Acıklı ve duygusal olucak.
Etiket yaparsanız ÇOK sevinirim. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Eleştiriye açığım. Tavsiyelerinizi beklerim.
Kapak= alicextae ve nickimdeli çok teşekkür ederim.❤
Umarım beğenilen bir fic olur.
Iyi okumalar~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hug Me-Yoonmin
Fanfiction"Ben..Ben dayanamıyorum Jimin." Yoongi göz yaşlarını serbest bırakmıştı bile. "Sarıl bana,,