Yoongi'nin ağlaması bittiğinde yatağına tekrar yatırdı. Bi süre uyumasını bekledi. Onunla beraber uyumayı çok isterdi. Uyuduğundan emin olduktan sonra sessizce çıktı odadan.
Diğer oda da kendine bi yatak hazırlamıştı Jimin. Çok yorulmuştu. Güzel bi uyku istiyordu.
Bir kaç dakika sonra, sesler geldi.
"Hollydir" dedi ve tekrar yattı.
Yanılmıştı. O sesleri çıkaran Yoongi'ydi. Intihar etmek için birkaç ilaç buluyordu. Gözüne kestirdiği bir iki tanesini aldı. Mutfağa yöneldi.
------------
Kimse anlamasın diye içeceğine ilaç katıp içecekti. Dolaptan portakal suyunu çıkardı ve içine ne bulduysa attı. Derin bi nefes aiıp tek yudumda hepsini içti.
İlacın etkisini göstermesini bekledi.Yaklaşık 2 3 dakika sonra midesi bulanmaya başladı. Odasına gidip uzandı.
----------------
Sabah olduğunda jimin kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitti. Bardak bulaşığını görünce yoongi'nin odasına gitti.
"Hyung, karnın mı acıktı? Söyleseydin bişeyler hazırlardım."
Ses gelmeyince bir daha seslendi.
"Hyung sana diyorum."
Tekrar ses gelmeyince bu sefer sarsmaya başladı.
"Hyung korkutma beni, uyansana."
"Düşündüğüm şey olmasın Yoongi, olmasın sevdiğim." Diye geçirdi içinden.
Kucaklayıp hemen hastaneye götürdü.
--------------
Kitabım az okunma ve oy olmasına rağmen yazdığım en iyi kitap oldu bu bence. İstekli yazıyorum. Etiket yaparsanız çok sevinirim. Desteğinizi bekliyorum.
İyi okumalar~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hug Me-Yoonmin
Fanfic"Ben..Ben dayanamıyorum Jimin." Yoongi göz yaşlarını serbest bırakmıştı bile. "Sarıl bana,,