Bölüm 2

1.1K 44 11
                                    

İçeri berbat durumdaydı, içeri girdiğizde seslerin daha  çok yükseldiğini farkettik. Endişelenmemek için duymazdan gelip müdür odasına çıktık. Masanın üstünde bir A4 kağıdı vardı kağıtı elime alıp okudum şöyle yazıyo; "Ben ayşe yıllar önce bu okulda okuyordum her şey yolundaydı, ta ki müdürün beni odasına çağırana, kadar müdürün odasına gittim ardımdan kapıyı kitledi ve bana yaklaşmaya başladı, kendimi korumaya çalıştım bağırdım ama kimse duymadı, beni "TECAVÜZ" etti. Bayılmıştım gözlerimi açtığımda odada kimse yoktu. Sınıfa gittim ve sırama oturup saçlarımı kestim, Sinir krizi geçiriyordum. Artık bu şekilde yaşayamazdım lavaboya gidip kendimi astım ve "ÖLDÜM" ölsem bile müdürü rahat bırakmış değildim ruhum rahat etmezdi kemiklerim sızlardı, tekrar müdürün odasına çıktım ve onu ürperttim, dışarı çıkacaktı ama kapıyı kitledim yavaş yavaş yaklaşıp boğazını sıkıp duvardan duvara attıp parçalayıp öldürdüm artık ruhum bu okula hapisti resmen delirmiştim bu okula girip çıkanı sağ bırakmıyordum...." çok korkutucuydu acaba hayla ayşenin ruhu bu okuldamıydı, Arif acele ile beni yanına çağırdı duvarlarda kan izleri vardı. Belli ki müdürün kanlarıydı aniden cam çarptı ve sarsıntı oldu, çok korktum ama korkunun ecele faydası yoktu hemen merdivenlerden aşağı inip sınıfa gittik, ağlama sesleri geldi, bu sanırım ayşenin sesi devam ettik aşağı inmeye ve sınıfa girdik.....

🖎DEVAM EDİCEK✍
👆
👇
Arkadaşlar okuduğunuz için teşekkür ediyorum bu hikayede tamamen benim emeğim geçmiştir hiç bir yerden bakılmamıştır. Lütfen oylayıp yorum atarsanız çok sevinirim bütün okurlarım hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın... :)

Lanetli Okul Ve Paranormal OlaylarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin