➵Bevezető ♡

179 12 3
                                    




Vége a nyárnak amit nem is bánok annyira mert végre elkezdhetek igazán élni amire mindig is vágytam.Astrid Miller bentlakásos suliban járok ahol csak úgy zajlik az élet amiből idáig kimaradtam de most más lesz ez az év mint a többi.Mindenki ismerni fogja a nevem igen ez betegesnek hangzik de igazából,hogy senki se ismer még a saját szobatársad sem nyomorult érzés tud lenni.Ebben a kicseszett három évben csak a könyveket bújtam,szeretek tanulni igen ez elég strébernek hangzik de ha egyszer is részese lettem volna bárminek akkor talán most lennének barátaim. Áhított tekintettel figyeltem mindig az udvaron lévő menő társaságot,összesen öten voltak akik úgymond fő  „menők" a többiek is ismertek voltak körülöttük de inkább ők voltak a népszerű ranglista tetején. Chester a legjobb futballista a csapatban,plusz a mellé járó kék szempár és a sötétszőke haj csak segít,hogy minden csaj szerelmes legyen belé. Leighton pompon lány és csapatkapitány, csinos de nem igazán tartozik bele a plázacica csoportba inkább az a fajta lány akivel a fiuk szívesen lógnak mert vicces és értelmes.De a barátnője Demi a szöges ellentéte imád nyafogni és állandóan a plazában log.Na és ott van Jack egy igazi szoknyapecér az egész koleszben élő lányt meghúzta na jó engem nem,egy igazi rosszfiú koromfekete haj és a csillogó zöld szemei még bennem is előcsalt egy halvány vágyat iránta.És még ott van Aaron ő a legvisszafogottabb nem iszik nem keveredik bele semmi rosszba de ez nyilvánvaló hiszen a szülei ügyvédek és ő is az szeretne lenni.Amikor elkezdődött a nyári szünet és hazajöttem a szüleimhez megfogadtam én leszek a hatodik aki közéjük fog tartozni Spencer Rey nevét ugyanúgy fogják ismerni mint az övéjüket.Nem leszek gyenge sem szégyenlős az már a múlt a jövő pedig az enyém.Rengeteget változtam külsőleg mint belsőleg is de nem miattuk hanem magam miatt .Holnap megjelenek újra a suliban és már előre érzem felfogom kavarni az álló vizet.


KÖSZÖNÖM,HOGY ELOLVASTAD ➵♡

➵BECSAPTALAK♡Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang