Azi este ultima zi de liceu si suntem in vacanta mult asteptata abia astept sa pun in practica tot ce am avut in plan!
Ma ridica din pat cu ajutorul alarmei si ma duc la sifonier si imi aleg un tricou alb , niste pantaloni negri cu talie inalta si niste adidasi albi , apoi merg si imi fac un dus! Machiajul este unul simplu un ruj nude si rimel , parul il impletesc intr-o parte. Cobor ca sa iau micul-de-jun , apoi merg la scoala...
Merg direct in sala de sport in care Doamna Directoare isi v-a tine discursul de inchere a anului , bine deja cei din anul doi pana in ultimul il stim deja pe derost in fiecare an are acelasii discurs... (Plictiseala la putearea a zecea)
Dupa ce se termina discursul merg impreuna cu fetele la mall:
Mira-Hai sa incepem cumparaturile!!!
-Yeeeeyy!!!spun fetele in cor.
Alexandra-Eu merg sa imi iau niste tenesi fetelor !Vine cineva cu mine?
Antonia-Vin eu ca trebuie sa imi iau niste pantofi cu toc!
Mira-Eu merg sa imi iau o camasa!
Mal-Vin si eu cu tine Mira!
Mira-Ne intalmin la Starbucks ?
Alexandra-Da!
Dupa o sesiune de cumparaturi de vreo 4 ore am ajuns acasa si am despachetat hainele , accesoriile si pantofi m-am trantit in pat si m-am uitat la un film pe leptot , cred ca am adormit la jumatatea filmului.... din pacate!!😢😢
Ma trezesc din pat si ma duc catre sifonier de unde imi aleg o pereche de pantaloni scuri , un tricou albastru si niste tenesti albastri , apoi merg si fac un dus , parul il prind intr-o coada de cal , iar machiajul unul simplu ruj nude , rimel si putin fard.
Apoi iau micul de jun si merg sa ma intalnesc cu fetele la mall si apoi venim la mine si o sa facem petrecere yeeeey!!!
Perspectiva Alexandrei:
In momentul acesta ne indreptat catre casa Mirei, iar eu ma rugam in minte ca fratele ei sa nu fie acasa!Am ajuns in fata usii , Mira o deschide , iar cand intram dam de nimeni altii : Alexandru , Cristian , Dragos si nustiu ce prieten de-al lor..
Alexandru-Hei!Ce faceti fetelor?
Mira-Bine , dragul meu frate!Tu ?
Alexandru-Ce vrei Mira?
Mira-Vreau sa ne lasi sa ne uitam la un film!Te loogg!
Alexandru-Daca vreti sa va uitati la film va uitati cu noi!Ok?
Mira-Da!
Alexandra-Eu nu ma uit la nici un film!Ok?
Alexandru-Dar , ce o sa faci?
Alexandra-Am sa ma joc pe leptop! Nu , nu ma joc jocuri cu "Barbie" joc GTA !
Alexandru-Aha! Cum vrei tu Smith!
Mira-Eu zic sa veniti cu mine sa facem gustari cu cat mai mult cu atat mai bine !
Mal-Haideti si voi!
Mira-Alexandru si Alexandra vor ramane aici si vor alege filmul! Ce parere aveti?
-Da , e cel mai bine! spun toti la unision...
Alexandra-Dar , eu....
Mira-Nici sa nu te gandesti sa spui stim deja , ca tu nu te uiti la film , dar macar da din cap cat suntem noi in bucatarie!Ok?
Alexandra-Sunteti ciudati!
Alexandru-Nu , sunt extrem de ciudati!
Alexandra-Sau dus in bucatarie ca sa ne lase singuri si pun pariu ca sunt dupa usa , sa vada daca ne apropiem sau ceva de genu!ii spun la ureche si ma ridic , merg catre usa si o deschid atunci toti cad unul peste altul!
Alexandra-E bine acolo jos? intreb eu ironica...
-Da , foarte! spun ei la unison...
Alexandru-De unde naiba ai stiu ca sunt dupa usa?
Alexandra-Daca esti prietena cu ele deja sti tot ce fac cand vor sa obtina ceva , si credema in acesti 16 de cand ne cunoastem am invat totul despre ei! Pana si de tine stiu multe! Asa ca eu ma intorc la jocul meu!
-Wow! spun toti la unison
Alexandra-Da si de ce sunteti asa de tacuti? filmul s-a terminat de 2 minute si voi va uitati la ecranul negru!
Alexandru-Dar pe tine ce te intereseaza ? doar tu te joci nu te-ai uitat la film!
Alexandra-.......
Mira-Hai sa jucam adevar sau provocare , de data asta toti!
Mal-Ale ce alegi?
Alexandra-Adevar!
Mal-E adevarat ca iti place de un baiat , si daca da cine este?
Alexandra-Nu , nu imi place de nimeni Mal!
Mal-Alex tu ce alegi?
Alexandru-Provocare!
Mal-Te provoc sa o saruti pe buze pe Alexandra!
-Ce? spunem noi la unison!
Mal-Haideti e doar o provocare!
Alexandra-Dar dupa asta jur ca o sa te omor!
Atunci se apropie Alexandru de buzele mele iar pe cand sa ma pupe ne intoarcem amandoi capul:
Alexandru-Mal nu o s-o pup noi suntem doar prieteni!
Alexandra-Odata in viata sunt de acord cu el!
Mal-Bine atunci imbratiseaz-o Alexandru!
Alexandru-Doar daca vrea ea , si asa nu ne intelegem bine!
Alexandra-Pana la urma e doar o provocare , dar asta e prima si ultima data!
Alexandru-Bine bine!
Perspectiva Mirei:
Mal-Ce alegi Mira?
Mira-Provocare!!
Mal-Te provoc sa il pupi pe buze pe Darius.... macar tu !
Mira-Ok!Pana la urma suntem inpreuna!
Alexandru-Stati ce?
Alexandra-Lasa-i in pace!
Alexandru-De ce ii iei apararea?
Alexandra-Pentru ca imi este prietena si ea a acceptat toate parasutele cu care ai fost tu!
Alexandru-Da pai ...
Alexandra-Pai ce? Ce o sa imi faci?
Alexandru-Jur ca te...
Alexandra-Bine plec!
Perspectiva Alexandrei:
In momentul acela ma trage de mana si ajungem fata in fata din nou!!:
Alexandra-Nu din nou!
Alexandru-O ba da!
Alexandra-De ce faci asta?
Alexandru-Pentru ca nu vei pleca pana maine din casa fa asta pentru prietele tale nu pentru noi!
Alexandra-Da-mi drumul!
Alexandru-Nu iti dau , ce o sa imi faci?
Alexandra-....
In momentul acesta simt cum ma lasa picioarele si cad pe jos:
Alexandru-Ale esti bine?
Mira-A lesinat din cauza nervilor si a presiuni!
Alexandru-Si cum o trezim!
Mira-Pai o s-o iei in brate si o sa o pui pe pat , apoi o sa ii vara un pahar de ala pe fata si se va trezi , iar mai apoi o lasam sa se odihneasca!
Alexandru-Ok , haideti la mine in camera!
Perspectiva Mirei:
Am urcat toti in camera si am aruncat un pahar de apa peste fata Alexandrei , iar aceasta s-a trezit instant:
Alexandra-Ce naiba s-a intamplat??Sper ca v-a placut nu uitati sa lasati un vot si un comentariu daca mai vreti si alte capitole!!😍😍😍~~