O noua zi plictisitoare de vara astazi nu cred ca fac nimic decat sa stau pe pat si sa ma uit la TV...Prietenele mele dorm , iar eu m-am trezit cu noapte in cap , fratimiu are pe una in camera si chiar imi pare rau de Alexandra fiind ca ei se plac dar nu recunosc asa ca dupa ce pleaca parasuta aia din casa o sa am o discutie cu el foarte aprinsa ca intre fratii....
Bupa o ora am inceput sa il strig pe fratele meu care mai avea un pic si dormea pe canapea:
Mira-Trebuie sa vorbesc cu tine despre o chestie importanta fratioare!
Alexandru-Bine dar poti sa spui fata de mama si de tata!
Mira-Ok
Alexandru-Te ascult!
Mira-Daca te mai apropii de prietena mea jur ca nu o sa te mai consider frate , o ranesti de fiecare data cand dai ochii cu ea nu iti dai seama ca te pla..uraste!
Alexandru-Despre cine vorbim , despre Fiona , Cristal , Apollo sau Georgia?
Mama-Cum adica despre care? Credeam ca ai o singura iubita cea cu care ai fost aseara Iuliana!
Alexandru-Serios , mama?
Mama-Alexandruuu!!
Tata-Lasa-l sa se distreze , pana la urma e tanar si are timp sa isi gaseasca aleasa lui scumpo!
Mira-Atata timp cat nu se mai da la Alexandra!La acele cuvinte parintii mei au inghetat!
Mama-Ce vrei sa spui Mira!!
Mira-Minunatul meu frate era sa o sarute si apoi a fost pusa sub stres si nervi si sti ce se intampla!
Mama-A lesinat?
Mira-Da!
Alexandru-Da , dar prima data cand zice Mira ca ne-am sarutat am prins-o sa nu se loveasca la cap si a lesinat dar nu numai din cauza mea!
Tata-Da relaxativa , Alexandra este o fata frumoasa si desteapta , dar nu vreau sa va mai aud ca va certati pe ea , mai ales pe tine Alexandru!!
Alexandru-Dar...
Tata-Iti place de ea ?
Alexandru-Poate!
Tata-Atunci procedeaza ca si cu celelalte!
Mira-Tata daca se apropie de Alexandra poti sa iti la revedere de la fata ta cuminte care are numai zece la liceu si la orele de canto , de dans , fotografiat a da si de arhitectura...Sper ca am fost clara
Tata-Alexandra il place pe Alexandru?
Alexandru-Tata!!!!
Mira-Nu stiu si chiar daca as sti nu as spune pentru ca imi este prietena si nu vrau sa nu o mai am aproape si sa vorbesc cu ea , pentru ca i-am promis ca nu o sa spun nimic , si , nu o sa spun!!!
Mama-Bravo , draga mea macar tu! Haide sa mergem la cumparaturi sa ne linistim!
Mira-Da , asta-i mamica mea!
Alexandru-Dar si eu vreau la meciul ala de fotbal mama!
Mama-Nu am de gand sa merg la meciul ala plictisitor de fotbal!
Alexandru-Nu e plictisitor!
Am continuat asa o ora , iar mai apoi am plecat cu mama la mall , iar Alexandru si tata au plecat la meciul ala de fotbal!
Aud cum imi vibreaza telefonul in buzunar era Alexandra:
Mira-Alo!
Alexandra-Hei , Mira! Pot sa vin cu la tine?
Mira-Sigur. Ne intalnim la Starbucks!?
Alexandra-Sigur!
Mancam la Starbucks si apoi mergem la mine acasa sa ne jucam pe PS4 ...
Alexandra-Buna ziua Doamna B!
Mira-Hei mama!
Mama-Buna fetelor!
Tata-Buna fetelor!
Mira-Buna tata!
Alexandra-Buna ziua!
Mira-Noi mergem sus!
Mama-Bine , fetelor!
Dupa cele spuse eu si Als urcam in camera mea:
Mira-Si ... Esti ok.?
Ale-Da , de ce nu a-si fi?
Mira-Alexandra imi pare rau pentru tine , si imi cer mii de scuze..
Ale-Gata , Mira nu are rost nu ma place am inteles! Hai sa uitam!spune si se lasa in jos si incepe sa planga..
Mira-Ale , te rog nu plange!
Ale-Nu..pot! Eu chiar il plac, dar daca el a ales niste cu*ve atunci e alegerea lui!
Mira-Imi place cum gandesti sys!
Ale-Te iubesc Mire , esti cea mai tare!
Mira-Si eu ! Si tu esti la fel de tare!
Dupa toate astea ne uitam la un film si Ale merge dupa gustari eu ramanand la mine in cameraAlexandra P.O.V
Cobor in livinv si acolo ii vad pe Alexandru si Darius sarutandu-se cu niate parasute:
Ale-Felicitari , baieti , ar trebuii sa va dau premiul nobel! Mai ales tie Dariu!
Alex-Alexandra..nu e ceea ce pare!
Darius-Ale...
Ale-Stiti ce nici nu ma inteteseaza! Tu ar trebuie Darius sa te gandesti la Mira , iar tu Alexandru trebuia sa iti dai seama ca daca va afla Mira va fi distrusa! Sunteti doi FUCKBOY inascuti!
Alex-Ale ....te rog!
CurvaX-Alex Iubitule ea cine e?
Ale-Iubit??? Vaiii , sa va tina draga!Eu sunt Alexandra!
X-Eu sunt Bea!
Ale-Incantata!!
Bea-Si eu!
Ale-Acum iesiti dracu din casa prietenei mele!
Bea-Hai Ally, pa baieti! Pa Alexandra!
Ale-Pa, sper sa ne mai vedem!
Bea-Da si eu!
Dupa ce au plecat fetele alea care erau cat de cat de treaba , a inceput distractia:
Ale-Va ascult!
Alex-Paii vezi tu , am vrut doar sa ne distram!