ȚINUTA JURATEI ALI :
Dilara :
Îmi place costumul fiind rochie și top , bijuteriile sunt OK , tancurile în nici un caz nu pot indiencele așa ceva și sincer nici eu😂, iar make up -ul e OK.
Ali : Nu zic asta fiind că ești în echipa la mine, dar îmi place de mor ținuta. Eu cred că ar fi trebuit să schimbi pantofii ăia cu niște sandale, ca și alea de la prima ta ținută. Îmi place părul, apropo.
Rebeka : Îmi place ținuta ta. Mai puțin acel ruj.
Note :
Dilara : 4
Ali : 4
Rebeka :4Dilara :
Îmi place faptul ca ai ales sa accesorizezi acele bratari mari specifice lor îmi place rochia , si restul bijuteriilor sunt frumoase, pantofii nu merg la acea rochie. Ei sunt de un roșu aprins iar rochia , (costumul lor nu mai știu cum se numește ...asta e) e confecționată dintr-un material subțire de culori deschise . Îmi place și coafura dar unghiile nu.
Ali : Dilara, rochia se numește sari 😂
Ali: Îmi place mult sari-ul pe care l-ai ales. Pantofii nu mă prea duce cu gândul la India. Mă bucur extrem de mult că ai pus și un tatuaj cu henna, căci știu că ele așa poartă la un eveniment, ceva, iar pentru asta, îți dau un punct în plus.
Rebeka : Îmi place povestea mult. Îmi place și ținuta.
Note :
Dilara : 4
Ali : 5
Rebeka : 5Dilara :
Ținuta nu mă prea duce cu gândul la India...și faza ca ai pus acolo câteva temple pentru a umple colajul nu ti-a reusit. Rochia nu mi se pare de loc a fi specifica lor ,zici ca e din târgurile din România , șlapii sunt frumosi, brățara e urâtă iar make up-ul , coafura , restul bijuteriilor unde sunt ? Toată lumea știe cât de accesorizate sunt indiencele...
Ali : Dilara, zic iar, probabil ea joacă pe cineva necăsătorită. Ele cam așa se îmbracă. Acum adevărat, rochia pare mai mult a China, dar faptul că ai pus acele sandale îți dă un plus.
Rebeka : Nu îmi plac acei șlapi. Geanta este urâtă, dar te salvează acel sari. Brățările! Unde sunt acele brățări pe care le adoră toată lumea? Ele poartă multe brățări.
Note :
Dilara : 2
Rebeka : 3
Ali : 3Votați Marisiana , Alexandra , Andreea !
CITEȘTI
Bravo, ai stil !
RandomCe trebuie sa faci? Sa te înscrii ! Să ne arăți că ai stil și să câștigi!