ȚINUTA JURATEI REBEKA :
Dilara :
Ai o problema grava cu bijuteriile...acelea sunt bijuterii din a doua parte nu accesori. Colanții sunt groaznici , tricoul la fel , geanta și ea e urâtă , de make up nu mai zic...Coafura e de nunta dar ....unghiile și ele sunt urâțele , tenesii și husa sunt cât de cât mai ok.
Ali : Nu ești prea în tema, dar e ok...
Rebeka : Îmi place că ai respectat tema. Dar nu trebuia să te îmbraci in clovn. Ați fi putut să vă luați un tricoul cu ceva din M. Britanie, ați fi putut să luați un tricou cu un mesaj al unui om de știință britanic, sunt mulți, sau un tricou cu o trupă britanică.
Note :
Dilara : 2
Rebeka : 3
Ali : 3, e așa și așa.Dilara: Nu ai nici un element care sa conțină steagul. Voi depunctata asta. Îmi place corsetul , rochița ,pantofii ,ochelarii ,umbrela,și coafura și make up ul. E un pic stilul englezesc ...
Ali: Ador ceea ce ai făcut și apreciez. Nu cred că am ce comenta, dar nu îmi place colierul.
Rebeka: Îmi place ținuta. Mai puțin acei ochelari, acel ruj. Și povestea este frumoasă. Apreciez că ai luat o umbrelă!
Ali: 4
Dilara: 3
Rebeka: 4Dilara: Nu îmi place mai nimic. Mai ales povestea...cum sa te duci așa la un botez ?! Tot ce îmi place sunt ochelarii.
Ali: Iar mă faceți scorpie. Frate, nu îmi place. Faza e că ceea ce ai făcut nu e prea în temă și da...Dar totuși e așa și așa.
Rebeka: Îmi plac elementele, dar nu se potrivesc cu ținuta. Mai puțin pălăria.
Note :
Dilara : 2
Ali : 3
Rebeka : 3Tema aleasa de Rebeka pentru echipa sa a fost ,
Marea Britanie!
Votați Stefanela, Ines , Original la indicativ !
CITEȘTI
Bravo, ai stil !
RandomCe trebuie sa faci? Sa te înscrii ! Să ne arăți că ai stil și să câștigi!