Ne transformam toti in oameni normali si plecam in oras sa cumparam costumu meu si rochia Adelinei.Am mers in New York ca acolo sunt costume foarte bune.
Merem la un magazin de costume de miri si ne intampina o doamna tinerica.-Care este mirele? :))(doamna)
-Eu :)) Un costum lejer negru cu o cravata rosie.
-Asteptati putin.
-Vrei sa ai costumul lui Slendy a? :))) (jeff)
-Da :))
Vine doamna cu un costum PERFECT.Dam 251$ si mi-am cumparat si o palarie neagra ca sa arat mai smecher :))
Plecam acasa iar fetele inca nu au ajuns.
-Ba haida sa aranjam pe ici ca am uitat :0. (splendor)
-Aoleu...
Aranjam suvrageria ca la o nunta adevarata si le asteptam pe fete.
Cand intra Ade pe usa raman masca.
Era imbracata intr-o rochie alba ca un nor si niste pantofi cu toc negrii.-Wow.(toti baietii)
-Haideti deabea astept :DD (ade)
Toti se pun pe scaune si incepe Splendor:
-Alexandru Slends(numele de familie e Slends nu am adut alta idee)o iei in casatorie pe Adelina Puscasu la bine si la rau,la saracie si bogatie?
-DA :D
-Adelina Puscasu,il iei pe Alexandru Slends de sot la bine si la rau,la saracie si bogatie?
-DA :D
-Va jurati credinta vesnica si ca nu va veti despartii niciodata?
-DA (amandoi)
-Puteti saruta mireasa :)
O sarut iar aplauzele ne inunda urechile.
-Felicitaaaaaaari!!! :DD (jeff)
-Mancavas gura voastra felicitari! :D (jack)
-Sa folositi prezervativeee :D (ben)
Toti se opresc din aplaudat cand il aud pe Ben..
-Da dc ma nu vrei sa fac copii cu ea sau ce? :))
-Nu ma adica dupa sa folositi xD
-Esti handicapat.(ade)
-Prima data cand sunt preot si ma simt bn.Eu...eu revin imediat :'(( (splendor)
- =)))))) (toti)
Se face un cutremur si nou si iesim afara.Era Slendy.
-Felicitari! :) Sa aveti sanatate si noroc in veata pt toata viata :D Ba dar verighetele unde is? (slendy)
-Beeeen! >:( (ade)
-Pai...pai..glumesc ma le am aici :))) (ben)
Ne punem amandoi verighetele si ne mai sarutam odata.Slendy da cu artificii in sus iar toti ba fluiera ba aplauda :)
Daca va placut capitolul apasi butonu de VOTEAZA si da-mi un foloow :D
Noapte buna :D
CITEȘTI
"Eu Sunt Slender Man" Volumul 2
FanfictionAlex si Adelina se muta intr-o alta padure in America de Sud.Dupa ce s-a incheiat lupta,toti 6 s-au dus pe drumuri diferite! Multe chestii se intampla in viata lor! Enjoy!