Au trecut 6 zile si azi era momentul sa le spun de "schimb"
-Baieti si fete...am vorbit acum 6 zile cu Slendy si a zis ca o sa isi ia puterile inapoi...
-Pe buneee?? :( (jeff)
-...ca sa imi dea altele :))
-Really? :D (sally)
-Dap.Defapt sunt aproape aceeleasi puteri dor ca am una mai speciala..
-Puterea AIA?! :0 (jack)
-Da :D
-Ba da noroc ai sa mor eu (ben)
-Stiu :]
Dintr-o data din marele nicaieri apare Slendy in spatele lui Jeff si il sperie :))
-OMULE,ERA SA MOR! >:( (jeff)
-Stiu :)) Haide Alex.O sa mai ai o surpriza pe langa puteri ;)(slendy)
-Pe bune? :/
-Da.O sa aflii dupa ce facem schimbul.(slendy)
Afara era un patrat mare rosu.
-Pune-te-n mijloc.(slendy)
Ma pun in mijlocul patratului iar Slendy intr-un colt.El se cloneaza(naiba stie cum) si se pune pe toate colturile.
-Esti pregatit? (unul dintre ei)
-DA!
Spune o fraza in limba pierduta de mult timp si dupa ma ridica ceva in aer.
POV AUTOR
Din Alex iese acel Slendy cu ochii rosii si intra inapoi in Slender.Dupaia Slender mai spune o fraza in limba pierduta si tot felul de fiinte intra in el.
POV ALEX
Totul sa terminat! Ma simteam...lafel.Dar mult mai puternic.
-Vreau sa vad puterea aia.
-Hai cu mn.(slendy)
Mergem prin padure unde era o fata de cam 17 ani.
Ma teleportez in fata ei si spun o fraza spusa de Slendy in mintea mea si ea explodeaza iar toate organele si oasele sar peste tot.-A fost supeeer! Da stai,care era supriza aia?
-Hai acasa si o sa vezi :) (slendy)
Plecam acasa si cand intru pe usa raman mut.Era chiar........
VA URMA
O sa se termine si aceasta carte dar va avea un final fericit :)Ne vedem mai tarziu.Noapte buna :).
CITEȘTI
"Eu Sunt Slender Man" Volumul 2
FanfictionAlex si Adelina se muta intr-o alta padure in America de Sud.Dupa ce s-a incheiat lupta,toti 6 s-au dus pe drumuri diferite! Multe chestii se intampla in viata lor! Enjoy!