Au trecut 5 ani de cand l-am ucis pe Zalgo.Eu cu Adelina ne-am mutat in America de Sud intr-o padure numita"The Darkness".
Nu poate fi gasita pe harti sau pe Google Maps.
Ne-am hotarat ca peste 1 luna sa facem un copil.Am zis ca pana la urma va trebuii sa facem unul.Ce nu stie ea ca inainte cu 1 saptamana o voi cere in casatorie.Habar nu am daca va accepta.A devenit si ea aproape lafel ca mn.A primit de la Slendy tentacule cateva puteri si piele alba.
Suntem deja cunoscuti in America.Toata lumea a aflat de noi.De accea ne-am mutat din Nord ai ne-am mutat in Sud.Cica astia nu stiu cine drq e Slender Man.-Alex haide pe afara.Vreau aer.
-Ok hai.
Plecam sa ne plimbam si deodata vedem un baiat.Daca tot eram acolo..
-Eu sau tu?
-Ia-l tu sa fiu gentelman ;)
-Mss :3
Se duce si il face bucati.Ii ia organele si mi le da mie.A da si am devenit canibal dar nu ii mananc pe cei care ii cunosc.
-Mersi pitik :*
-Cu placere :*
Ne sarutam si plecam acasa.Cred ca ne-a vazut cnv asa ca ne teleportam.A primit si ea teleportarea.
-Pana la urma cand o faceeem? ;)
-Peste 2 spatamani perverso nu am zis ca peste o luna? :)))
-Ba da dar nu mai am rabdareee :D
Ca sa ii trec rabdarea ne punem pe canapea si ne uitam la filmul "Fara Scapare".
Primul capitol e aici! Sper ca va placut! :D
CITEȘTI
"Eu Sunt Slender Man" Volumul 2
FanficAlex si Adelina se muta intr-o alta padure in America de Sud.Dupa ce s-a incheiat lupta,toti 6 s-au dus pe drumuri diferite! Multe chestii se intampla in viata lor! Enjoy!