Deň odchodu

472 42 73
                                    



(Cŕnnnn .....Cŕnnnn!)

"Ah~...Ja chcem ešte spať!,,.... vypil som budík a posadil som sa. Chvíľu som ešte sedel na posteli a premýšľal o živote.

(Keď ráno vstávam do školy mám to isté .Sedím na posteli asi 10 min. a myslím že s tým premýšľaním niečo dokážem že by som nemusela ísť do školy)

Uvedomil som si že tu sedím už 10 min. a mal by som už vstať aby som stihol vlak ktorým odchádzame. Postavil som sa z postele a zamieril to do kúpeľne kde som spravil rannú hygienu. Po dokončení rannej hygieny som sa prezliekol. Poznáte to biele tričko ,džínsy . Zobral som mobil, slúchadlá ,cestovnú batožinu a vydal som sa dole.

Išiel som dole s batožinou ktorú som nechal chodbe a išiel do kuchyne. V kuchyni už mama popíjala kávu ako každé ráno keď chodí do práce. "Dobré ráno,,. Pozdravil som mamu a zívol si. "Dobré ráno. Tak čo pripravený na výlet,,. "Hej. Hej.,, Zobral som si z chladničky nejaký Jogurt , ktorý som rýchlo zjedol a ešte na cestu som si zobral nejaké to jablko. "Mami ja už idem za chvíľku mi ide vlak tak maj sa. O tri dni som späť,,. "Uži si to ,,. Povedala s úsmevom. Hej. Uži si to. Keby bolo s kým. (nemyslite na nič úchylné)😊

Vydal som sa do chodby kde som si oboul svoje obľúbené Timberlandy.(ja proste musela) Zobral som cestovnú tašku ktorú som hodil na chrbát a vydal som sa na železničnú stanicu.

Keď som prišiel na stanicu už tam boli všetci nastúpený okrem učiteľa. Samozrejme. Keď učiteľ povie"Príďte aspoň o 10 min. skôr aby sme stihli povybavovať všetky veci".

Sadol som si na lavičku a dal som si sluchátka do uší a pustil som si pesničky. Pozeral som na okolo idúcich ale po chvíli som si všimol že už prišiel aj učiteľ. Vytiahol som teda sluchátka z uší a išiel za skupinkou ľudí konkrétne za mojou triednou.

"Tak deti ja som bol už kúpiť lístky a máme aj celý vagón pre seba rezervovaný. Dávajte si pozor na svoje veci . Zo je všetko čo by som mohol povedať. Môzmeme si nastúpiť.,,

Nastúpil som. Vošiel som do prázdneho kúpe kde som si zložilo veci.

Sadol som si k u oknu cez , ktoré som pozeral von.
" Ehm ~... Prepáč je tu voľno však je už obsadené,,. ( neviem prečo mi to pripomína scénku z Harryho Pottera )Otočil som sa dotyčného a uvidel som šedovláska a srdce mi asi vynechalo úder."Jasné v pohode,,. Zložil si veci a sadol si oproti mne.

Vlak sa pomaly začalo hýbať a to znamenalo že už asi vychádzame zo stanice (prekvapivo). Vložil som si sluchátka do do uší. Za počúval som sa dohodli a pritom som pozeral on z okna na krajinu. Okom som sa pozrel na šedovláska čo robí. On. Spal.....
Z neho bude asi veľký spachtoš . Ah~ aký je krásny keď spí... Tá otvorená pusinka a vlasy ktorému padajú do očí....Ah~ stop! mal by som prestať  premýšať nad takýmito vecami. Keď on je taký zlatý keď spí. Zrak som opäť premiestnil von oknom aby som prestal na to myslieť.

 Zrak som opäť premiestnil von oknom aby som prestal na to myslieť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Aaawwww~ asi som dostala cukrovku.)

.......o 4 hodiny

Celú cestu som buď počúval pesničky alebo som si niečo čítal na Wattpade.

Pozrel som sa opäť na šedo vláska , ešte stále spal.
Vlak pomaly zastavoval a on ešte stále spal. Ah~ ale ja to zlaté spiacie stvorenie nechcem budiť !~ .... No asi nemám na výber..

Postavil som sa naklonil som sa na neho. Položil som mu ruku na jeho rameno a trochu s ním zatriasol." Ehm~~ ... Vstávaj už sme prišli....,, . Trochu skryl tvár. " Mami~~ ešte desať minút,,. "Ale ja niesom tvoja mama ,,. Pomaly otvoril oči . " Tak od teraz si,,. Povedal a ja som sčervenal ako taká paradajka .

" Ináč teší ma. Ja som Min YoonGi,,....." Jeon JungKook aj mňa teší,,.
Ani som si už nevšimol že vlak zastal." Asi by sme už mali vystúpiť,,. Povedal som a on iba prikývol. Zobral som si svoje veci a vydal som sa von z vlaku.

Keď som vystúpil opäť sme sa zišli ako skupina kde nás už aj učiteľ čakal."Tak žiaci. Teraz pôjdeme na ubytovanie. Cesta trvá nejakých päťnásť minút autobusom. Tak poďte za mnou ideme do rezervovaného autobusu,,. Dopovedal učiteľ a rozišli sme sa za ním. Všetci sme nastúpili do autobusu a mohli sme vyraziť.

*po 15.minutách*
Došli sme pred ubytovanie konkrétne pred nejaký hotel.
"Takže žiaci. Tu mám rozpis žiakov ako budú na izbách. Takže...,,. A vtedy som prestal počúvať.....
(Po chviľke)
" Ták a nakoniec pán Jeon JungKook s.....,,

Tak dnes jedna časť a čaká ma ešte druhá na dnes .750 slov . Fuuuu . Hneď sa ospravedlňujem za chyby atď .... som prosté strašne lenivá. Dúfam že sa vám zatiaľ príbeh páči😊😊

To by ake bolo keby ho takto niesol von z toho vlaku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

To by ake bolo keby ho takto niesol von z toho vlaku... a všetky oči na nich😂😴

YoonKook (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now