Osudný deň😅

454 39 14
                                    

Počul som nádherný hlas a niekto so mňou triasol,,Jungkookie...~Jungkookie~... vstávaj ...prídeme neskoro ma raňajky..." Otvoril som oči a naskytol sa mi pohľad na to krásne stvorenie ktoré sa nado mnou skláňalo. ,, Vstávaj prídeme neskoro." Iba som prikývol.Yoongi sa postavil a odišiel.Teraz som si spomenul na včerajšok.Nah~.No nič nebudem tom riešiť.Keby mu to nejako vadilo asi by so mnou nehovoril.Takže mu to adi nevadí.
Ďalej som to neriešil a vydal sa do kúpelňe kde som uribil rannú hygienu.Ale ešte jedna myšlienka ma zastavila. Povedal mi "Jungkookie" ? Keď si tak matne pametám aj včera mi tak povedal.Nad tou myšlienkou som sa zčervenal.

Išiel som teda urobiť rannú hygienu a obliekol som sa a vidal som sa na raňajky.

Zišiel som dole a sadol som si ku stolu ku chalanom. ,,Tak čo Jungkook? Ako si sa vyspal?" Spýtal s Tae. ,,Ehm~ ušlo to" a pozrel som na Yoongiho ,ktorý sa šibalsky usmial.😈
Prišiel učitel. Vďaka bohu. ,,Tak žiaci na dnes je v pláne iba múzem a je fajront.Po raňajkách sa o hodinu stretneme dole na recepcii." a odišiel. Ešte že tak .Nechce sa mi moc chodiť po tom včerajšku.

*po raňajkách na izbe*
Lahol som si na posteľ.,,Ah~mne sa tak nikam nechce . Ešte od včerajška ma bolia nohy." Zapišťal som. ,, Na to si zvykneš." A ostalo hrobové ticho. ,,Ehm~Jungkook? Tá včerajšia noc. Si v poriadku? Pretože hneď si pozom zrdhol do kúpeľne." ,,Jasné v poriadku. Len som nevedel čo to do mňa vošlo . Moc sa ospravedlňujem že som to spravil len tak z ničoho nič." ,,To je v poriadku. Aj z časti je to moja chyba že som ti nepovedal že sa už od začiatku mi páčiš. Ale oby dvaja sme si to užili teda asoň ja hej... Takže ja v tom nevidím problém." ,, To som rád . A tiež som si to užil .....Ehm~ asi by sme už mali ísť aby sme neprišli neskoro." On iba prikývol.

*v múzeu*
,,Tak žiaci . Máte dve hodiny si to tu pozrieť . Stretneme sa na tomto istom mieste.Rozchod".
Boli sme v mešej skupinke s Yoongiho kamarátmi.

,,Hej chalani! Pozrite na toho pštrosa a tie vajíčka" Zakričal Taehyung a rozbehol sa za vypchaním pštrosom. ,,Ako malé dieťa." Povedal Namjoon so smiechom.

Chodili sme po celom múzeu . S chalanmi je zábava byť. Akooo.Človek sa pri nich nenudí.Taehyung je ako malé dieťa a Namjoon s Jinom ho stále napomínaju aby nič nechital a tak. Namjoon je s Jinom ako otec s mamou a my sme ich deti.

Potreboval som súrne na vécko tak som sa rozhodol ho ísť hľadať. ,,Ehm~ musím si odsočiť...." ,,Nech ide niekto s toubou aby si sa nestratil lebo už by sme mali ísť na dohodnuté miesto kde na učiteľ povedal."Opäť starostlivý otec Namjoon. ,,Idem s ním ." Povedal Yoongi. ,,Dobre teda my ideme .Potom prídťe."
Vydali sme sa s Yoongim na tie vecká.(kokos ako neake baby). Plánoval som vojsť do kabínky ale Yoongi ma stiahol za ním a zamkol nás v jednej kabínke a pritlačil ma o dvere kabínky. ,,Jungkookie~ " zavrnel mi do ucha a pritlačil jeho nohu o môj rozkrok na čo som zvdychal. ,, Čo povieš keby som ti oplatil ten včerakšok?" Nadržane na mňa pozrel a ešte viac pritlačil nohu. ,,Ahh..~" ,,Hmm... to beriem ako súhlas." Začal s tvárou približovať a k tej mojej až nakoniec spojil naše pery v jedno . Začal jemňe . Po chvíle som sa do bozku pripojil aj a vplietol som Yoongimu prsty do vlasov . Prešiel som ju jazykom po dolnej pere na čo som si vyžiadal vstup do jeho ústočiek. Na to pootvoril ústočká a mohla začať bitka medzi jazykmi.Yoongi sa odpojil a kľakol si predomňa.,,Jungkookie~.. Je to v poriadku ?,, na to som iba hamblivo prikývol. Yoongi mi začal rozopínať nohavice . Stiahol mi ich spoločne s boxerkami a pred ním sa tíčil moj nemalý penis.,,Nečakal som že budeš tak veľký." ,,Nooo..ehm~" chcel som niečo povedať ale Yoongi ma prerušil keď si ma vložil do úst.,,Náh~ Yoongi!" ,,Pšššt zlato nech nás nikto nepočuje." Na čo som iba prikývol a hneď si ma na to vsunul do jeho pusinky. Začal svoje tenpo zrýchlovať . Rôzne olizoval špičku a kuskal a ja som zo seba nemohol dosť ani hlásku. Začal som cítiť že s blížim ku koncu tak som mu vlietol prsty do vlasov a udal si vlastné tempo. ,, Yoongi~ Ahhh~ j-ja už b-bu-budem." Yoongi na to zrýchlil tempo a ja sa blížil ku koncu. ,, Yoongi ~u-už!" A na to som sa mu spravil do jeho ústočiek.On všetko spapal a postavil sa . Pozrel som sa na neho.,, Jungkookie?~" ,,Áno?" Chvíľku nič nehovoril no na to hneď povedal. ,, Budeš......."

Taaak a na dnes šmitec. Ďakujem veľmi pekne tím čo si to čítajú . 68 prečítaní😭😭 ...Ďakujem vám .. aj cez tie chyby a preklepy si to čítate. Budem sa snažiť to opravovať ale lenivosť nepozná hraníc....😅❤️

😅❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
YoonKook (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now