Od vtedy čo sa mi Yoongi viznal je oveľa viay zhovorčivý a niekedy jeho myšlienkami putujú docela úchylne chuťky.
Potom ako sme sa vrátili z múzea ma Yoongi pred chalanmi volal "ZLATKO". Chalani to nejak extra neriešili za čo som bol rád.
*po večeri*,,Yoongi! Idem do sprchy prvý !" Húkol som na neho už pru ceste do kúpeľne . ,, Ok!Nemusíš toľko hučať! Aby každý vedel že ideš do sprchy!" Zakričal hlasnejšie ako ja pred ty.,,Fakt dík."
Vošiel som do sprchy . Chvíľu som tam len stál a premýšlal čo sa vlastne dnes stalo. Ale z premýšlania ma pretušili niečie ruky , ktoré sa obmotali okolo môjho pásu. Pozrel som za seba a tam stál Yoongi v celej svojej kráse.,,Yoongi veď som povedal že idem do sprchy prvý.",,Chcel som si dať spoločnú srchu......a teraz keď sme pár by to nemalo vadiť či?" ,,ahhh~ Dobre teda..." Otociľ som sa ku Yoongimu a hneď na som bol pritisknutý o dlaždičky . ,, Ahh~~to studí." Pozrel som na Yoongiho. Mal nadržany pohľad ,ktorý hovoril za všetko.,,Yoon~" nestihol dom ani dopovedať a Yoongi ma vášnivo pobozkal.Naše jazyky pteskúmavali každé miesto.Yoongi sa na mňa viac natiskol čo spôsobilo že sa naše penisy o seba obtreli a na čo sme obaja zavdychali.,,Jungkookie~Ani nevieš ako ťa chcem ." ,,Ahhhh~ Daddy prosím....!! Chcem ťa už v sebe cítiť!" ( uuu nadržany kookie na scénku😂)
Yoongi ma chitil popod zatkom a ja som na neho vyskočil a obmotal mu nohy okolo pásu. Yoongi zastavil prúd vody a zobral nás oboch do postele . Yoongi ma zhodil do postele a hneď sa na mňa vrhol .Začal mi jemne hryzkať jednu bradavku načo som slastne zavzdychal . Ešte nikdy som sa tak dobre necístil(chápeme sa).
Naše telá sa oseba obtierali ,ktoré chceli viac .
Moje ruky zablúdili ku Yoongimu kamarátovy , ktorý už vstál v pozore . Jemňe som mu po ňom prešiel na čo slastne zavzdychal a začal prirážať do mojeje ruky. ,,ahhh~Jungkookie ...pomôž svojmu Daddymu".Vymenil som naše pozície .Teraz som sa skláňal nad totálne nadržaným Yoongim.
Sklonil som sa ku Yoongimu rozkroku. Jeho kamarát už prosil o pomoc.
Jemne som fúkol na jeho špičku na čo sa zachvel. Iba som sa nad tím pousmial a pokračoval som v práci. Pomály som oblízol jeho špičku s ktorou som sa trochu hral ,cucal som ju z ktorej tiekla tá dobrota.Nokonuec som usúdil že hrajkanie by stačilo tak som si Yoonghi kamaráta hlboko strčil do hrdla ,,Preboha!!! Jungkookie.!! Oohhh!!!~" Snažil som sa ho čo najviac nasliniť aby to pitom neišlo tak ťažko.
Vytiahol som si ho z pusa a pozrel na Yoongiho ,ktorý nemohol popadnuť dych.
,,Jun-Jungkookie~daj sa na štyri". Urbil som čo povedal .
Chvíľku sa nič nedialo no potom mi pristáli pred tvárou tri prsty. Hneď som pochopil o čo ide. Cucal som ich a hrykal. Snažil som sa ich viac naslniť.
Yoongi rýchlo vytiahol prsty s mojich úst a hneď mi vošiel do mňa dvoma prstami. Prekvapivo to tak nebolelo.,,Jungkookie vedieš si skvele". A hneď na to pridal aj tretí prst.To už trochu bolelo alr nie až tak . Prstami všelijaho krútíl a rozťahoval a ja som sa zmihol iba na hlasné vdychy.Vytiahol zo mňa prsty .Cítim sa tak....prázdny...Odtiahol mi od seba polky a nesmeroval mi jeho penis ku dierke.,,Jungkookie...keby ťa to bolelo tak povedz ja prestanem." ,,Nie. Chcem aby moje poprvé bolo pekné s človekom ktorého milujem." Iba som počul ako sa nad tým zasmial.
Začal pomaly do mňa prenikať . Sanžil som sa čo najviac uvoľniť.,,Vedieš si skvele zlato". ,,Ahh!! Už ho do mňa celého vraz!~" nad čím sa iba zasmial a hneď ho do mňa celého vrazil. ,,Ahhh~!" ,,Uvolni sa."
Yoongi začal do mňa pomaly prirážať.
Po chvílke sa to premenilo na rýchle prirážanie z korého som išiel zošalieť.
,,Ahh~! Yoongi !! ...r-rý-rýchlešie."Yongi do mňa začal rýchlešie prirážat a ja som sa cítil ako v siedmom neby.
,,Ahh~ tam!" Zahučal som od tej slasti.,, Ahh~~zlato to je tvoje ukryté miestečko?"
Yoongi začal prirážat iba na to miesto.,,O moj bože !! Yoongi!!~rýchlešie!! Ahh~~ tam! Preboha!" Ušiel som zošalieť z tolkej slati.
,,Yoo-Yoongi j-ja už bu-budem " nemohol som ani poriadne rozprávať zo toho ako do mňa zbesilo prirážal.,,Ja t-tie-tiež!"
Zbrol do ruky môja penis a začal mi ho honiť v tempe jeho prírazov. ,,Z-zla-zlato už!" ,,ja t-tiež!" Yoongi zrýchlil na maximum . "Yoongi!Jungkookie!" Vykríkli sme obaja nahlas. Už som iba cítil ako sa Yoongi darček vo mne rozlieva. Už som sa neudržal a spadol som na posteľ.Yoongimu asi tiež došli sili a spadol na mňa pri čom ešte bol stále vo mne a ako padal do mňa zase prirazil. ,,Ahh~!!" Na to sa iba zasmial .,, Nesmej sa ." Odul som tváričky. ,,Hehe ..prepáč .... Milujem ťa" ,,Ja teba tiež."THE END
Taaaaak toto je koniec tohoto príbehu ..nebol moc dlhý ale na začiatok sa musím seba samú pochváliť.Ďekujem moc tým ktorí to čítali. Aj tých 100 prečítaní je pre mňa veľa ...😭😭😁❤️ za komentáre budem rada😁😅..tak ja sa zatiaľ lúčim a idem sa zahrabať pod zem kto mi bude chcieť pomôcť nech napíše😅😅
ESTÁS LEYENDO
YoonKook (DOKONČENÉ)
FanficMôj prvý príbeh.... dúfam že niečo z toho dobré vznikne :D