"Mektup"

43 2 1
                                    

Can 'na ...
   Söze nasil baslamak gerek inan bunu bende bilmiyorum.Sadece ileride yapicagin, büyük esekligi bilmeni isterdim.
Bunu sana nasil ulastiracagimi da bilmiyorum ya,bir umut, ulasirsa diye yaziyorum sana.
  Can, umarim bunları ciddiye alir ve o zaman beni bu boktan hayatimdan kurtarmis olursun.
Şimdi eminim ne diyo bu dingil yaa.. dedigini duyar gibiyim.
" Can umarim su an onyedi yasindasindir.Ben yirmi yedi yasindayim onsuz gecen tam on senem oldu , kimden mi bahsediyorum.
Okul'una yari dönemde gelicek cocuktan,adi Emre..
Başlarda arkadas olucaksiniz kardesim dedigin adam olucak.Taki senin odanda sana askini söyleyince ye kadar.. nerden mi biliyorum bunu, ben senim can on sene sonraki boktan hayatindaki sen, neden mi böyle diyorum hayatim keskelerle,icip sicip, soğuk taslarda,beceriksiz intihar denemeleriyle dolu ..
Beni hayata bağlayan iki insan var sadece, biri annem gözünde yas birakmadigim kadin ,birde Ali var bilirsin,çocukluk arkadasin beni kac kes çekip kurtardi bilmiyorum bile. onlarida hayattan bezdirdim ya sonunda.
  Can, ben onun gibi korkusuz bile değilim,ölmeyi bile beceremiyorum ki.Ne den bir kere bile dinlemedim onu lan" ölümüne asik olduğunu söylediğimde anlasaydimya lan. "Onun yeşil gözlerindeki aciyi"
Ben nemi yaptim ona agzindan kan gelinceye kadar dövdüm..
Kilini bile kibirdatmadi lan" sadece bakti..
Sonra bana asik oldugu bütün okulda duyuldu,neler yapmadilar çocuğa bir bilsen .
  Benimle son kez konuşmak hicin mesaj atti..nasilsa bir daha görmüyorum diye gittim.Ağlayarak beni ne kadar sevdigini anlatmaya basladi dinlemedim bile.
"Ben senin gibi ibnemiyim oğlum dedim"
Sanki gözüme perde inmişti , onun ölmesini bile söyledim lan"
Sadece yüzüme bir kaç saniye bakti ..
"Tamam dedi sadece ve cekip gitti.
Sabah karsi, annemin ağlamaklı sesiyle uyandim..
Ne mi olmuş,Emre,benimle konuştuktan sonra otobanın ortasinda bir süre yürüyüp gelen ilk tirin altina atmis kendini "Ölmus lan benim yüzümden.
Onun ölmesini söyleyen ben degil miydim sanki,bunu yapabilecegini, bilmeliydim oğlum ,o hic bir seyden korkmazdiki..
"Can bir süre yazilanlara öylece bakti ,bunlar gercek olamazdi degilmi,eminim birinin ona yaptigi kötü bir eşek sakasiydi bunu kim yapar ona diye düşününce aklina tek isim geldi Ali böyle sikik şeyler yanlizca onun aklindan çıkardı.can bir an ya gercekse bu ya Emre adinda ona asik gay bir çocuğun ölümüne sebeb olduysa bu olamazdi.. Olurmuydu acaba,suhan kafayi siyirmak üzereydi.
Bu mektubu ona kendisi yazmis olamazdi,paralel evrende koca bi solucan deligimi acildi da bir tek onun haberi yoktu.
Heminim bunlarin hepsi Alinin sikik beyninden çıkmış ibne sakasiydi, yarin bunu yaptigina Ali'yi pisman edicegine kendine söz verdi..

GEÇMİŞE MEKTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin