Medyada :Can
Dün gece, beynimi, neredeyse düşünmekten yakmis ,sabah ise zombi gibi okul'da dolanmama neden olacak ti.Hepside tek bir soru hicin kim lan bu Emre."dün aksam sülük beyinli arkadasim Ali'ye yaptığı şaka hicin sabah onu ne şekillerde dönerim diye düşünür ken, bir şeyi fark etmemle beynim den vurulmam bir oldu.
Bu yazılar,benim yazılarıma benziyor lan"hemen benim ki ler le karsilastir dim, Siktir" her bir satiri kelimeyi tekrar ,tekrar okudum değişen bir şey yok beynimi yemek üzereyim.
Can,ben senim on sene sonraki boktan hayatımdaki sen..Daha fazla düşünmemek için,kendini yata atmis, uyuma cabalari, göz kapaklari beynime sikici, sinyaller verinceye kadar açık tutmaya çalışmış ,zorda olsa uyumayı başarmıştı.
Sabah beynimi delen bilindik alarm sesiyle uyandim,Okul'la gidip üçüne bunlari bir güzel sorucagima beynimi avuturken o dün gece bıraktığım yerden bozulmuş pilak gibi bir tek bir yeri söylüyor du bana Emre"
Emre"sikeyim kim lan bu ibne?düşünmeye ara verip kahvalti yapmadan evden çıktım, Anne'min Can oğlum kahvalti yapmadan nereye?sözlerini duyunca kapıdan Aç değilim Okul'da yerim bir şeyler deyip kapıyı kapattim,nasilsaOkul'da bir şeyler yerdim.
Geldiğimde biraz ötede bizimkileri görmem bir oldu, bi kaç adim da yanlarına gidince ağzı kulaklarin da Serkan'nin anlattıklarına gülen bir adet
Ali malı, siritiyo aspam, heminim karı, kiz muhabbetidir. bakışların bana dönmesiyle Ali'nin yayvan surati bir an far görmüş tavşan moduna döndü.
Bu ne oğlum? Zombi olmuşsun lan, diyen Ali'ye sikici bakışlar atıp diğer ikiliye döndüm.Can Ali cidden doğru soyluyo oğlum uyumadinmi diyen Serkan'na o kadar mi kötü lan?derken Ali yanima gelip kolunu omuzuma atti ,Can besik mi salladin dün gece uyumadin oğlum diyen bayat espiri li mal arkadaşıma yaptığı şaka dan dolayı zaten kizgin dim ona.Eee besik sakladım, sabah kadar oğlumuz bizi uyutmadi da napican dememle kafama bir tane vurması bir oldu. Oğlum kaç kere soyliycem el kol hareketi sevmiyorum diye.. Umut'tunda aramıza girmesiyle konu dağılıp geçen oynadığımız hali saha maçı muhabbetine dönmesi bir oldu bir kac gereksiz konuşmadan sonra siniflara girdik.
Benimse kafam aynı yerdeydi, mektup'ta" yanımda ki ve önünde duran üçlüye bakıp nasil da yedik seni ibne sakasiyla oğlum diye söze atılacak bir embesil aradım ama yok, düşüncelerim, hocanin gelmesiyle bölündü,şimdi hic ders dinleycek halim yok deyip kafamı sıraya gömdüm.
Bi kaç dakka sonra okula biri girdi umrum dami kimse kim,
Yan sırada Yeni gelen çocuk, çok yakisikli kizim yaaa diyen! erkek düşkünü Seda'nın cirtlak sesiyle kafami biraz kaldırdım,
"Göz ucuyla, tahtaya baktığımda görüş alanıma daha önce hic, görmediğim bir sari kafa belirdi..hocanın Sınıfa kendini tanitabilirsin,demesiyle konuşmaya başladı...
Merabah adım Emre.
Emre Aksoy"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞE MEKTUPLAR
Novela JuvenilCan bir sabah annesin ona verdigi mektup'la hayati'nin değişeceğini bilemezdi ki. Mektup'ta Can''nin on sene önce ,Emre adinda gay bir çocuğun,ölümüne sebeb olduğunu ve çocuğa yapicagi kötülükleri anlatir.Okudukca mektubun on sene sonra, kendisinin...