"Bugün hayatımın hen boktan gününü geçirdim, mektuptaki Emre denen çocukla sonunda karşılaşmış, ve şaka olmasını umdugum şeyin gerçek olduğunu bana bakan sari bi kafa onayliyor du.
Ne mi olmuş Emre diğerleriyle tanışmış,sıra Can'a geldiğin de o geldiginden beri kıpırdamadan duran çocuk ilgisini çekmiş ti.
Can Ali'nin vurmasiyla nihayet arkaya dönebilmis döndüğünde ise
Can, Emre'ye birkaç kekelemeyle cevap vermiş ,bu yüzden Can çocuğun yanında tuhaf hareketler yapan sifatina,bir güzel geçirmesine neden olmuş tu."Eee nerden geliyorsun Can?"
Ali, Can' na geldiğinden beri bi çocuğa kütük neresi? diye sormadigi kalmıştı onu da sordu Emre ise garibim her soruya cevap vermiş, yanliz onunla geldiginden beri hic konuşmayan adi Can olan çocuğa gözleri takılmış ti çocuk göz göze gelmekten cekiniyor du resmen bu Emre''nin tuhaf bir şekilde boşuna gitti.Okul'un kantininde konuşurken yanimiza cakma sarisin Seda ve Buse geldi."Can' pazar günü doğum günüm var evde parti yapicam gelicek misiniz?bunu diyen Okul'un karadulu dediğimiz Buse'ydi neden mi kiz resmen erkek avcisiy di suhanda öyle yaparak güzel olduğunu düşündüğü çocuksu sesiyle Can'a güzel olmaya calisiyor du.
"Kızlı parti oğlum gidelim!deyip ortaya atılan Meslek liseliler gibi yokluktan nerdeyse kiz duasi na başlıyacak Ali ve Serkan embesili ,bunların yanında ne işim var der gibi yanındaki ikiliye bakan Umut, bunlar değil di dikkatini çeken Can''nin.
" Selam, sen de yeni gelen Emre olmalisin?
Can''nin suhan önündeki görüntüydü dikkatini çeken, Emre''yle tanışmaya çalışan Seda'ydi o dakika kıskançlık ateşini Emre'ye dokunmasiyla basla di, Emre'yle konuşurken bir metre öteden ben sahteyim diye bağıran sahte sarisin saçlarını yolmak isterken buldu kendini Can biran yapsa acaba ne olur diye düşündü, muhtemelen Ali ve Serkan embesilleri ayırmak yerine 'oo kiz kavgası ateşli deyip'uzaktan seyredicek, Umut garibim korkuyla donup kalacak ve Emre muhtemelen Can'la bir daha hic görüşmeyecek ti.Can neden böyle hissediyor du ki ,o kizlari severdi muhtemelen Seda yüzünden di o kizi sevmiyor du zaten yani fazla yapmacık ti yani Emre' yi kiskan mis olamaz di bu çok saçmay di...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞE MEKTUPLAR
Teen FictionCan bir sabah annesin ona verdigi mektup'la hayati'nin değişeceğini bilemezdi ki. Mektup'ta Can''nin on sene önce ,Emre adinda gay bir çocuğun,ölümüne sebeb olduğunu ve çocuğa yapicagi kötülükleri anlatir.Okudukca mektubun on sene sonra, kendisinin...