Tamam

4 0 0
                                    


Bir hafta önce:

Sevgilim olmanı istiyorum"

Suhan duyduğumu beynim algilayamiyor du kalbimse beni öldürmeye yeminli gibi çarpıyor du beni sevdigini söylemiş ti yani beni sevdigini daha önceden biliyor dum ama ondan duymak garip ti hemde çiş kokan bir erkekler tuvaletin de.

Umut dursana gözünü seveyim konuşalım biraz'

Yapma böyle"

  Ne istiyorsun serkan benden sana eskisi gibi davranmami mı?

Hayir"

Sadece kurban olduğum tek yaşama sevincim olan gözlerin le öldürme beni umut"

Tamam yaptığım çok yanlış ti biliyorum seni hiçbir şey için zorlamam Yine içime atarım heher bundan sonra seni görmek istemiyorum dersen sen istediğim için senden vazgeçerim inan"

Umut ne demesi gerektiğini bilmiyor du neden dili tutulmuş tu neden derdini sevgiliye söyleyemiyor du neden o geceden beri onu düşündüğünü söylemiyor du"

Ben, benden vazgecmeni istemiyorum bilmiyorum serkan unutamiyorum o geceyi sonra hiç korkmadigim kadar korkuyorum "

Serkan önünde rüzgardan savrulan saclari ağlamak üzere olan mavi gözler yine aynı görüntüler gözünün önüne geliyor du ve yine yapmamasi gereken şeyi yapıyor du serkan soğuktan hüsumus yüzü avuçlarının arasına aldi yine hapsolmuş tu güzel gözlere yaklas ti milimler nefeslerle savaş ti bakti sadece çocuk kalbine kara sevdalari yükleyen yüze

Emre'yle konuşmak için bizim eve gelmis tik konuşmak hicin ne güzel bir yer neyseki annem komşuya gitmiş emre nin itirafı sonrasında ben tam konusacakken birinin girmesiyle gerceklesememis ti suhan odamda yatagimda diken üstünde oturan ve meraklı gözlerle odamı inceleyen emre var di sonunda zorda olsa söze girmiş tim.

Emre ben söylediğin şey hicin yani ben ne demek gerek bilm....

Can bundan sonra görüşmeyelim diyecek sen ben anladim inan"

Hayır yani yanlış anlama ben istemiyorum demedim yani bu yüzden birsey yapm...

Yani istiyormusun şimdi ben yanlis mi anladim Can?

Can korkuyor du yani sevgili olacağı kişi bir erkek ti ve bunu nasil saklayacak ti bir yandan da onun bu yüzden kötü bir şey yapmasını ıstemiyor du bu düşünce bile onu korkutur ken gelicegindeki kendini düşünemiyor du

Tamam"

Yani seninle sevgili olabilirim"





GEÇMİŞE MEKTUPLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin