Intalnirea rivalilor

15 4 0
                                    

Fata 1: Hei , ai vazut rezultatele pe scoala ?

Fata2: daaa , am trecut !!

Fata1 : Nu la asta m-am referit , ai vazut cine a fost prima ?

Fata2: mda... Amy din clasa a 9-a C 

Fata3 : Da , da am auzit ! Stii ce ciudat se imbraca ?Parca zici ca e o fantoma , cu tricou alb si blugi drepti albastru inchis , e oribil!

Fata2: Si parul ala pe fata , pff o adevarata jignire la adresa modei .

Fata1: De asta nu o a aibe iubit niciodata .

Fata2: Doar daca o i se faca mila cineva de ea!

Axel: Liniste ! Prea multa galagie pentru o singura fata !

David: Mda.. dar il stii pe pustiul ala de ieri ? Joey? E sora lui , am auzit ca cica locuiesc singuri si ca nu au parintii in tara .

Axel: Nu ma intereseaza , uite vine profa.

Fata2: Dar nu esti furios? Ai iesit pe locul 2 din cauza fetei aleia!

Axel: Daca m-a luat , m-a luat si punct .

Fata2: ok...

Pe hol

Baiat 1: Ea este !

Baiat2: Da cate a luat cel mai mare punctaj din scoala .

Baiat: L-a luat pe Axel din clasa a 9 A .

Baiat2: Serios?

Baiat1 : da , nu pot sa cred , il stiu din scoala generala , era cel mai destept elev 

Baiat2: Wow...

Amy pov.

Hei , numele meu este  Amy si sunt in clasa a 9 a C . Vin de la cabinetul directorului si ma indrept spre clasa dar se pare ca nu e chiar asa cum credeam , toata lumea sosoteste si se uita la mine . Nu ii inteleg , am auzit de un tip Axel , dar sincer nu imi pasa . Sunt ,,ciudata" liceului pentru ca ma imbrac cuidat si nu vorbesc cu nimeni . In liceul asta nu sunt restrictii cu privire la vestimentatie asa ca  nimanui  nu ar trebui sa le pese ce fel ma imbrac . Dar asa e lumea .

In clasa 

Amy: Buna ziua , ma scuzati a am intarziat .

Prof: Nu este nicio problema , te rog sa vii langa mine .

Amy: bine?

Prof: Va rog sa o aplaudati pe colega voastra ca a luat cel mai mare scor la testul pe scoala la clasa a 9 a .

*Elevii aplauda-ra 

Prof: Ok , acum du-te la loc si hai sa incepem lectia !

Axel pov.

Numele meu este Axel si sunt in clasa a 9 a A. Eu sunt foarte popular deoarece sunt in consiliul elevilor . Nu sunt asa cuminte precum credeti , sincer sunt intr-un grup de baieti rai , dar o sa vedeti . O sa aflati mai multe despre mine pe parcurs .

* Dupa ore 

Amy : Mergem acasa Joey? ( mergand dupa el pe hol)

Joey : Nu vreau sa fiu vazut cu tine si nu , acum sunt un tip rau! Voi intra in gasca lui Axel si voi fi cool .

Amy: Iar numele asta ? Axel? off... ok , plec casa .

* In spatele scolii 

Axel : Deci , de ce vrei sa intri in grupul nostru?

Joey : Va pot oferi un loc de distractie 

David: Cum adica ? 

Joey : Locuiesc singur cu sora mea , dar in casa am orice imi doresc deoarece parintii ne ofera totul . Am jocuri , mancare , bani , si o camera mare cu orice v-ati putea dori .

David: hmm... suna tentant , ce zici ? Mergem sa vedem ?

Axel: hmm... ok 

Acasa la Joey 

David: Wow ce vila !

Axel: Nu-i rau .

Baiat3: hehe , arata bine !

Baiat4: da!

Joey: Intrati ! Si hai sus in camera mea !

Axel: ok 

Axel pov

Am intrat in casa lui . Era destul de draguta , nu comentez . Am urcat sus si am observat ca pe fiecare usa scria mai exact ce camera este . Pe prima usa scria ,,Baie" , pe a doua scria ,, Parinti" iar pe urmatoarea era cea mai interesanta  ,,Amy" iar ultima era camera lui Joey . Am intrat in camera lui Joey si era foarte smecher . Jocuri , aparat de facut popcorn , masa de ping pong , frigider personal, canapea si multe altele . 

David(soptind): Interesant loc..

Joey: Asta poate sa fie baza noastra , unde luam decizii , ne relaxam si poate invatam , nu stiu

Baiat3: daa!

Baiat4: Ce zici Axel?

David: Eu as vrea , Axel?

Axel: ok...

Deodata se auzi muzica 

Axel: hm? (socat)

Joey: Aaa..da va fi o problema , sora mea asculta muzica la boxe cand invata , sper ca nu va deranja in niciun fel .

Axel socat iesi din camera 

David: Axel?

Axel: Ma duc pana la baie .

David: ok 

Baiat3: Problemele barbatesti nu pot fi ignorate 

David: Frate nu e cool..

Baiat4: Nu as fi spus-o mai bine hehe

David: off...

*La Amy 

*cioc cioc*

Amy: Off ce mai vrea fratele meu ! (deschise usa) d-????

Axel: Hei , putem vorbi ?

Amy: Dar cine esti?

Axel pov

Am batut la usa ei si mi-a raspuns , eram socat dar nu am lasat sa se vada . Era complet diferita de ceea ce spuneau fetele la scoala . Era cu parul in codite ( fata de 16 ani nu uitati ) , cu tricou colorat si cu pantaloni scurti roz . Cu niste ochi superbi verzi si cu carizma de copil de 8 ani . Nu imi vinea sa cred . Ea chiar e fata care a avut cel mai bun scor din scoala noastra ? Nici nu pare o adolescenta.... ha , nu cred , o s-o intreb , fie ca e imposibil sa fie chiar o adolescenta 

Axel: Sunt un prieten de-al fratelui tau , numele meu este Axel  , tu esti Amy din clasa a 9a C ?

Amy pov

Cineva a batut la usa . Am oprit muzica si am raspuns crezant ca este Joey si ca are nevoie de ceva dar m-am inselat . Era un tip destul de frumos . M-a rugat sa vorbim dar nici macar nu stiam cine este . Cand l-am intrebat mi-a confirmat , el este Axel , doar ce am cautat pe site-ul scolii , face parte din consiliul elevilor si este foarte destept si sportiv pe deasupra . A facut basket de performanta in generala . Dar normal ca m-a socat sa-l vad la usa camerei mele . Nu pot sa cred ca ma vede in halul asta... asta este reala eu si nu am crezut ca o sa vada altcineva decat fratele meu dar e aici... rivalul meu de acum in colo .

Amy: Da , sunt Amy din a 9a C 

In mintea lui Axel si a lui Amy

Ax:Deci este aici.... 

Am:E aici..In sfarsit am facut cunostinta...cu rivalul meu...

Ax:O s-o distrug 

Am:O sa-l distrug 

Ax: Amy

Am: Axel

Ax+Am: O sa te inving !

Va urma...

Eroul NostruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum