* In cabinetul doctorului
David: Deci ? De ce se simte rau ? Ce are?
Tata: Din pacate are o boala la plamani . Nu este fatala dar acum nu poate respira bine , iar loviturile se pot regenera usor . Ii trebuie odihna , asta e clar .
David: Ce bine....
Tata: Nu te superi daca imi explici cum de a ajuns fata asta in aceasta situatie ?
Dupa ce ii explicase ce s-a intamplat
Tata: Esti prost ?
David: Ce ?
Tata: Cum poti sa pui o fata sa se lase batuta? Nu puteai sa o lasi sa se apere dar sa nu le raneasca si sa filmezi ? Macar se vedea ca ele o atacau pe ea si asta basta .
David : wow tata ce idee buna !
Tata: Prea tarziu , oricum trebuie sa o duci acasa . Presupun ca parintii ei sunt ingrijorati .
David: Parintii ei nu sunt in tara , dar fratele ei sigur este ingrijorat .
Tata: ok , spunei sa te sune daca apare febra ca altfel va trebui sa-i dau un medicament mai puternic .
David: bine ( si o lua ca pe o printesa si o urca in masina )
*In masina
Amy: mmhm...
David : Esti treaza ?
Amy: mda...unde sunt ? Auch...capul...
David : In masina tatalui meu , te duc acasa
Amy:aa...ok , atunci pot sa dorm ?
David: n-....adica da
In mintea lui David
Nu pot sa-i spun ca nu , e vina mea ca a ajuns in situatia asta , macar atat sa fac...
David: ok , am ajuns ( a lua iar ca pe o printesa , intra in casa si o duse in camera ei unde o puse in pat si o inveli )
Deodata David ramase socat
David : Asta chiar e o camera ? E mai mult o biblioteca... Wow....
Amy: M-mersi...David..
David: Nu , eu iti multumesc , si imi pare rau pentru ca am lasat sa se intample asta .
Amy: Macar acum avem dovezi
David: da , acum te las sa te odihnesti
Amy: Bine , pa
David: pa!
David se indrepta spre camera lui Joey
Joey: Ce? Cum adica ?? .......?Nu se poate!! .......Cum au murit ?? .....Dar erau parintii nostri ? Noi acum ce ar trebui sa facem ?........ Nu putem sa ii ingropam ! Nu avem banii necesari sa o facem , va fi imposibil !! Nu la revedere !! Sta-.... A inchis....perfect... Cum o sa-i explic lui Amy asa ceva?
David : Nu o sa-i explici
Joey: David ? Ce cauti aici?
David: Am adus-o pe sora ta de la spital , a fost batuta din cauza noastra...Imi pare rau...
Joey: Nu , e ok , dar de ce nu ?
David : Sufera destul , e mai bine sa nu o facem sa sufere si mai tare . Macar pentru acum , te rog .
Joey: ok
David: Hei , mai uita-te la sora ta din cand in cand si suna-ma imediat daca face febra ai inteles ?
CITEȘTI
Eroul Nostru
Teen FictionEl isi reintalneste dragostea vietii , dar totodata si pritenul lui cel mai bun se indragosteste de acea fata . Ei doi se lupta pentru iubirea ei dar destinul alege doar unul care va deveni eroul ? Cum ii vor castiga iubirea ?