Impacarea

11 4 0
                                    

David: Uite vreau sa o terminati cu prietenitul!

Amy: nu poti obliga oamenii sa nu mai vorbeasca ! Este inevitabil sa nu ne salutam si in plus , nu am crezut ca ai putea tocmai tu sa spui asa ceva David !

Axel: Ok , gata , este vina mea imi pare rau si promit ca nu voi mai  face gesturi de genu , fericit ?

Amy: Axel , te rog sa iesi din camera

Axel: D-dar..

David: Trebuie sa clarificam ceva

Axel: ok... ( iesind pe usa)

In mintea lui Axel

Nu am putut face nimic din pacate.... Am iesit ca un las pe usa si mi-am lasat prietenii certandu-se... sunt un mare idiot !!!

La cei doi

David: Nu e corect Amy!

Amy: Ca ce ?

David: Ca poti ajunge sa te furisezi si sa planuiesti impotriva mea .

Amy: Nu poti spune ca am planuit impotriva ta? A fost o gluma .

David: o gluma proasta 

Amy: Te superi pe mine degeaba , m-am distrat cu Axel si nu regret . Voi baietii sunteti niste creaturi foarte ciudate cateodata .

David: Ei bine femeile sunt niste demoni care se distrug intre ele . Eu cred ca e mult mai rau decat baietii .

Amy: Uite , eu plec , mai vorbim dupa ce iti revii din starea asta , Pa!

David: gh... pa.

In mintea lui Axel

In final , nu am intebat-o ce s-a intamplat , am pastrat distanta . Am crezut ca nu este momentul sa pun nicio presiune . Nici nu el nu am vorbit . Nu am vrut sa starnesc alta cearta , asa ca a fost bine sa tac . Ma simt super prost acum , dar nu pot face nimic , chiar daca este vina mea.

30 de minute dupa incident , acestia s-au urcat in autocar si au plecat acasa 

*A doua zi la scoala

Profesorul: Sper sa fiti pregatiti , cine pica pleaca de la clasa A 

Elevi : daa

David(soptind): De data asta il inving pe Axel si ii arat eu lui Amy cine este mai destept 

Axel(soptind); Pai , sunt in fata ta si aud tot ce zici dar nici eu nu ma las invins stai calm .

David(soptind): Mai vedem 

Axel: (soptind) : da.

In mintea lui Amy

Oi fi eu trei banci distanta , dar tot aud ce spun acolo !!

Urmatoarea zi

Prof:Nu vreau sa va tin mult azi ca maine sunt activitatile sportive asa ca , rezultatele la test . Prima pe clasa cu punctaj maxim este Amy , felicitari!! ( clasa aplauda) . Iar acum , imi pare rau sa va anunt , dar au fost doi elevi pe locul 2 si acelasi punctaj  sunt Axel si David .

Axel: Ce?

David: ce?

Amy: pff...

In mintea lui Axel si lui David 

Nu rade Amy!!!

Profesor: Iar restul sunt pe la numarul 20 , o sa vi-l dau dupa . O alta chestie , ati strans banii pentru activitatile sportive ?

Clasa: daaaa

Profesor; ok , avem de luat asa :  2 baxuri de apa( la jumatate) , bandane , trusa de prim ajutor , bandane rosii , acuarele (pentru pancarda clasei) si  servetele . Cine se ofera ?

Eroul NostruUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum