* La David
David: O sa platesti !!
Carol: Sa te vad !!
David : Esti asa de patetic !!
Carol: hmph , de parca imi pasa , nu ma respecti ? Esti mort!! ( si scoase un cutit)
David: Pacat , ca am si eu unul ( si scoase si el un cutit)
Carol: Sa te vad! Haaaaa!!!!!
David: haaaaaa!!!!!
Acestia doi le luptara pana cand David i-a bagat cutitul in burta iar Carol ii baga cutitul in piept .
David: ha.. ha ... vii cu mine orice ar fi...
Carol: gha.... gha...
In mintea lui David
Pa Amy , pa Axel , pa , prieteni dragi , m-am distrat si va iubesc pe toti .
David si Carol cazura jos si murira impreuna .
Dupa 2 ore
bzz bzzz
Tata: da? bine , vin acum .
Axel: Ce s-a intamplat
Amy: David..
Tata: I-a gasit pe David si acel Carol .
Amy: Asa si ? Sunt la spita sau ce ??
Tata: Nu , erau deja morti...
Amy : ( socata lasa capul in jos ) ......
Tata: Ai grija de ea ok?
Axel: da
*Dupa ce plecase tatal lui David
Amy: este... mort....
Axel:.... da...
Amy: ..........
In mintea lui Axel
Se abtina sa nu planga , se vede , dar nici nu vreau sa folosesc asta sa ma apropii de ea , cel mai bine este sa o urmaresc de acum in colo , sa fiu sigur ca nu face chestii stupide .
Amy: E numai vina mea ! Daca nu vorbeam la telefon nu era nicio problema . Muream acolo si gata , si astfel il- (brusc , Axel o apuca deguler )
Axel: Daca te-ar auzi David s-ar fi suparat
Amy: Nu-mi pasa !! eu l-am adus acolo si acum e mort!
Axel: Amy , David mai avea cateva saptamani de trait !
Amy(socata): ce?
Axel: David ne-a zis inainte sa intram in ambuscada , nua vrut sa moara intr-un spital ci sa-si salveze iubirea vietii lui , adica tu ..
Amy: ghh...
Axel: Hai sa mergem acasa ..
Amy: nu vreau !
Axel: de ce ?
Amy: joey... era cu el... cu tipul ala..
Axel: Stiam eu , singurul lucru care il face fericit sunt banii , in rest nu-i pasa
Amy: ... nu vreau sa merg acolo...
Axel: Atunci poti sta la mine si oricum va trebui sa mergem la inmormantare maine . Plus ca David mi-a zis sa am grija de tine asa ca nu scapi de mine .
Amy: ... ok...
Axel: ma duc sa-ti iau niste haine de acasa , dar mai intai te duc la apartamentul meu.
CITEȘTI
Eroul Nostru
Teen FictionEl isi reintalneste dragostea vietii , dar totodata si pritenul lui cel mai bun se indragosteste de acea fata . Ei doi se lupta pentru iubirea ei dar destinul alege doar unul care va deveni eroul ? Cum ii vor castiga iubirea ?