Damian:(Adamı dinlemeye devam ettim, dinliyorum mu dedim?Hayır aslında sadece blah blah duyuyorum, şu işi bitirsem iyi olacak)"Peki hala güzel ama şirketimiz sizinle iş yapmayacak iyi günler." (Kalktım, adam arkadan bir şeyler diyordu.Sekreterime baktım)"Toplantı bitmiştir"(Kendi odama geçtim ve oturup dosyalara bakmaya başladım. Bazen cerrahlık yapsa mıydım diye düşünmüyor değilim. Şimdi ne alaka diyeceksiniz değil mi?Üniversitede tıp okudum ama ne yazık ki şirketi istedim. Bazen sıkılmıyor değilim tabii ama insanlarla Batman olarak yeterince uğraşıyorum zaten.Akşama doğru dosyaları yana koydum ve kalkıp ceketimi giydim)"Ben çıkıyorum. Şu dosyaları biriniz halleder heralde?İmzalanması gerekenleri imzaladım istemediklerimi imzalamadım sonra bunları unutmuşsunuz demeyin,iyi akşamlar"(Asansöre binip giriş katına bastım ve indim arabaya binip eve gittim.Yemek yiyip Titus'a tasmasını taktım)"Hey!Rahat dur dışarı çıkacağız işte."(Başını sevdim onu alıp dışarı çıktım. Dışarıda insanların bakma olayından nefret ediyorum. Evet, evet zenginim,yakışıklıyım ama mal gibi bakmayın çok sinir bozucu....Herneyse, Starbucks'a girip kahve almak için sıraya gird-)
Aurora:"Hey!Önüme geçiyorsun"
Damian:"Pardon dedim işte sen de çok sinirlisin"
Aurora:"Söyleyene bak?Sinirli değilimdir ama önüme geçmen hoş olmadı"
Damian:"Pardon güzelim"(Güzel kız yalan yok.Sipariş verdi, bende verdim ödeyecekken ben ödedim)"Buradan alın lütfen"
Aurora:"Gerek yo-"
Damian:"Bir kahve için sorun yapma ha?Şey...biraz yürümeye ne dersin?"
Aurora: "Peki hala bana uyar ve..teşekkürler"(İki kahveyi de alıp onunkini ona verdim, çıktık. Köpeğe doğru gidip tasmayı aldı, gülümsedim)"Seninmi?Çok tatlı sevebilirmiyim?Adı ne?"
Damian:"Tasmayı ben aldığıma göre benim ha?Titus ve tabii ki sevebilirsin"(Titus'u sevdi, biraz yürümeye başladık)"Nedense yüzün tanıdık geliyor sanki daha önce-"
Aurora:"Aynı okuldaydık tabii ben kardiyoloji okudum oradan hatırlıyorsundur. Okulun en küçüğüydüm"
Damian:"Şu an kaçsın?"
Aurora:"19 erken mevzun oldum zeka diyorlar buna ha?"(Güldüm)
Damian:(IQ seviyem 193 ama..)"Bilmezmiyim"(Neyse hava atmasam da olur)
Aurora:"Sen hangi bölümdeydin?"
Damian:"Genel cerrahi"
Aurora:"Ama şirketini yönetiyorsun?Daha mı kolay geldi ya da?Neden cerrahlık yapmıyorsun?"
Damian:(Batman...)"Şirket daha iyi"(Yine hava atmasam da olur ha?)"Sen şuan kardiyolog oldun mu?Çalışıyor musun yani?"
Aurora:"Evet Gotham Özel Hastanesinde biliyorsundur"(Saçımı kulağımın arkasına koydum)"Evinin Gotham'ın dışında olduğunu sanıyordum?Yürümeyi seviyorsun ha?"
Damian:"Titusu gezdirmesem arabayla gelirdim emin ol, senin evin nerede?"
Aurora:"Şehir merkezinde"
Damian:"Soyadın çok tanıdık biliyor musun"
Aurora:"Babam hava kuvvetleri generali, yani pilot tanıdığın varsa ya da genel olarak askeri şeyleri takip ediyorsan duyman normal"
Damian:(Hal...)"Anladım evet var"
Aurora:"Sanırım gitsem iyi olacak sonra görüşürüz?"
Damian:"Tabi istersen evine bırakabilirim sorun olmaz"
Aurora:"Çok tatlısın ama babamın asker olduğunu duydun yani.."
Damian:(Evet selam ben de Batman, benim babam da 127 dövüş sanatı biliyor ama neyse...)
Aurora:"Ama"(Telefonunu alıp numaramı yazdım.)"Arayabilirsin hafta içi 10 ile 1 arası genelde hastam oluyor, o saatlerden sonra boşum ama cuma cumartesi ve pazar tamamen boşum yani...arayabilirsin"(Titus'un başını sevdim)"görüşürüz"
Damian:"Görüşürüz"(İstemsizce gülümsedim...bir dakika...neden gülümsedim?Bu da neydi böyle?)