' Als-' ik verstijf die ogen. Ik heb ze eerder gezien twee kastanje bruine ogen.Geschokt verslap ik mijn grip.
'River! Hou hem tegen!' Bert een vriend van mijn vader komt de hoek om rennen met drie andere mannen. Alle vier zijn ze gewapend en stormen ze onze kant uit. Met open mond kijk ik terug naar de jongen. Hij knipoogt naar me en rent er dan vandoor. Wie is hij?
Bert en de drie andere mannen - Samuel, Coen en Levi- komen hijgend tot stilstand voor mij.
'Lekker is dat River hij is ontsnapt. Beste van het instituut hâ m'n reet!' Onbeschofte eikel.
'Let op je woorden mannetje een kik en de speciale behandeling staat klaar voor je!' Ik wijs drijgend met mijn vinger naar Coen.Met de vreemde jongen, die nu door mij ontsnapt is, in mijn achterhoofd loop ik door naar de receptie.
'Hey Frieda bij wie moet ik melden?' Vraag ik zodra ik bij de receptie sta.
'Je vader is terug hij zit in zijn kantoor' ik knik en loop richting mijn vaders kantoor.'Ga zitten' dat is het eerste wat ik krijg te horen zodra ik het kamertje binnen kom. Ik ga netjes zitten.
'Ten eerste: River McCall,' hij slaat hard op de Tafel waardoor ik iets dieper de stoel in deins 'die jongen die jij zojuist hebt laten ontsnappen kon veel informatie over Barbosa (Haha lekker origineel) opleveren! Weet je wel wat je net gedaan hebt?!' Hij schreeuwt hard en bang makend naar me, maar het komt niet echt tot mij binnen. Hij heeft me net een maand niet gezien en dit is het eerste wat hij tegen mij zegt. Niet eens een "hallo leuk om je weer te zien dochter" of tenminste een "hallo" of desnoods "Hey" dat's nog korter!"River luister je wel?!" Mijn vader slaat hard op de tafel en ik deins verschrikt achteruit.
"Ja meneer, maar kunt u het nog een keer zeggen" hij gromt. Ik heb mijn vader nooit pap of zo mogen noemen. Toen ik nog maar 3 jaar oud was is er bij mij ingestampt dat ik 'u' en 'meneer' moet zeggen."Je gaat naar New York voor een nieuwe klus. We doen het net als normaal. Je naam is dit keer Melody Woodsten. Na 2 weken krijg je verdere informatie. En zorg dat je het niet verpest" hij kijkt me streng aan.
"Je vertrekt vanavond en o wee als je dit verpest River McCall"
"Ik vertrek vanavond al?!" Roep ik uit. Vanavond? Dat is heel erg snel!
"Ja als je die jongen verdomme niet had laten lopen!" Hij staat op "Was alles veel makkelijker geweest!"
"Het spijt me meneer McCall het zal niet meer gebeuren"Ik zit op mijn bed en leg mijn hoofd in mijn handen. Ugh! Kutleven! Ik heb Rosa net afgeappt aangezien ik vanavond al weg moet, godverdomme.
Als alles is in gepakt loop ik langs Rosa om dag te zeggen het zal zo'n paar maanden duren tot ik weer terug ben op het instituut. Brian zit op de route naar Rosa dus daar zal ik ook wel even langs wippen.
"Broertje!" Schreeuw ik zodra ik de deur van zijn appartement open. Ik heb kind of zijn sleutel... niet gestolen ofzo!
Ik krijg geen antwoord. Misschien ligt hij te slapen? Ik loop naar zijn slaapkamerdeur. Zodra ik bij de deur sta hoor ik gekreun. Okayy. I'm out of here!!! Ik draai me om en loop regelrecht naar de deur. Iew!l iewl! iewl! Ik stuur hem wel een appje!"Rosieee" roep ik als ik zijn appartement in kom.
"Waarom moest je komen?" Vraagt hij.
"Mijn pappie is terug... ennn ik heb soort van een nieuwe opdracht,"
"Ahh echt meid toch wanneer vertrek je?"
"Over een uurtje"
"NEEEE" schreeuwt hij "dat kan hij niet maken!" Hij trekt me in een knuffel "succes schat" fluistert hij nog.--------------
Heeey poeppieesss!!!
Ten eerste: HAPPY NEW YEARR!!!
Ten tweede: ik ben erg slecht in uploaden en ik ben soort van vergeten te schrijven deze vakantie en jaaaa
DON'T BE MAD!
Ik ben een beetje mijn Engels aan het oefenen, want volgend jaar ga ik een jaar in Amerika wonen!!! AAAHHH!!!
Bedankt voor het lezen eneehhh kzal proberen vaker te posten😇😇😇
XOXO💋
JE LEEST
The maffiagirl and the badguy
RomanceRiver is geen normaal meisjes. Geen normaal meisje is nog zacht uitgedrukt. Laten we zeggen dat er zelden zulke meisjes zijn als river. River McCall is een 17 jarige met een missie. Een missie die voor iemand als zij helemaal niet zo moeilijk i...