Met drie messen in mijn vechtriem en een in mijn hand ren ik door de zaal. Ik gooi in een pop zijn hoofd en draai een half rondje waarbij ik een mes hard gooi in een schietschijf een meter of tien verderop. Een mes is mijn sterkste wapen, eigenlijk alleen maar omdat ik te klunzig ben om een pistool vast te houden, maar tegen mensen zeg ik vaak dat ik een pistool te saai vind en dat een mes er meer spanning in brengt.
'Netjes' Brian knikt goedkeurend. Ik stroop mijn mouw op en blik naar mijn pols.
'O shoot is het al zo laat?! Ik moet gaan'
'Je hebt geen horloge om' hij trekt een wenkbrauw op en kijkt me vragend aan.
'Jawel'
'Niet waar'
'Wel waar' hij loopt naar mij toe en grijpt naar mijn pols.
'O ja het is laat je mag gaan' ik kijk hem dankbaar aan en kijk dan naar mijn pols waar geen horloge om heen zit. Ik kijk vragend op en zie hem glimlachen. Snel trek ik hem in een knuffel.
'Thanks broertje' fluister ik in zijn oor. Hij geeft me een zachte kus op mijn kruin en laat me dan los.
Ik wandel op mijn gemakje naar Rosa. Onderweg ofwel 20 stappen uit de zaal was Brian alweer naar een of ander meisje gedoken. Dus nu loop ik gezellig in mijn eentje naar Rosa. Voordat ik bij Rosa ben wil ik dat jullie weten dat Rosa een jongen is. Hij heet eigenlijk Rosalio, maar ik noem hem Rosa. Oh ja, voor ik het vergeet hij is gay.
'Hey girlll' zest Rosa nadat hij de deur als een of andere halvegare open heeft gemaakt. 'Haaaai' zeg ik met een lange uithaal. hij trekt me zijn appartement in naar de bank. 'Ga zitten' zegt hij vrolijk. Ik ga hoofdschuddend zitten. Maar sta al snel weer op om naar zijn koelkast te lopen.
'Moet je ook wat?!' Roep ik zijn kant uit.
'Fernandez!' Roept hij terug. Gadverdamme hoe kan hij dat spul drinken. Terwijl ik half over mijn nek ga van het groene spul dat zich een drankje durft te noemen in het glas in mijn ene hand loop ik terug naar de bank. Snel duw ik het in zijn hand en neem dan een slok van mijn eigen drinken ookwel cola genoemd.
'sorry ik ben geen goede gastman,' hij neemt een slok van zijn "drinken" 'Maar gelukkig heb ik jou die gewoon zelf haar drinken pakt uit mijn koelkast' hij kijkt zoekend om zich heen.
'Heb je geen koekjes mee genomen?' Ik kijk hem lachend aan terwijl hij opstaat en naar de keuken loopt.
'Ik neem alles terug je bent geen goede gastvrouw!' Schreeuwt hij vanuit de keuken.
'Hou ook van jou!' Roep ik terug.
'Dus hoe ging jou missie?' Vraag ik nieuwsgierig als bij weer naast me zit. 'Wil je het echt weten?' Ik knik heftig van ja. 'Kijk zelf maar' bij trekt zijn shirt een beetje omhoog waardoor een groot mes litteken te voorschijn komt. Ik kijk pijnlijk naar de snee en als een reflex schiet mijn eigen hand naar mijn kuit.
'Wie heeft het gedaan Rosa als ik hem zie dan is hij nog niet jarig' zeg ik wraakzuchtig. Hij lacht naar me. Rosa durft niet veel. Ik heb het altijd een wonder gevonden hoe hij hier is gekomen. Zijn missies zijn dan ook vaak niet veel meer dan sneeky ergens een steegje inrennen terwijl iemand anders de "vijand" afleid.
'Hellooo' Brian zwaait de deur open en ploft naast mij op de bank.
'Wat doe je' ik kijk Brian met een gezicht aan dat zegt "hoe durf je zomaar deze kamer in te lopen en vervolgens met je luie kont op Rosa's bank te ploffen" zodra Brian mijn gezicht ziet staat hij gauw op en klopt het stukje bank af waar hij net zat.
'Ik blijf wel staan' mompelt Brian. Ik knik goedkeurend en draait me dan weer naar Rosa.
'en-' ik begin weer tegen hem te praten, maar wordt onderbroken
'-in iedergeval kan je vanavond bij Rosa overnachten?' ik draai me geërgerd om en laat weer een heel betekenend gezicht zien namelijk het zie-je-niet-dat-ik-aan-het-praten-ben-en-ik-totaal-geen-zin-in-jou-heb-gezicht.
'Ehm, ja he, kan wel, mooi zo, goed dag!' Snel draait Brian zich om en snelt zich naar de deur
'Gezellig dat je langs kwam' roept ik hem na.
'Je mag hier blijven' 'yessss'
"River McCall kom nu naar het hoofdkantoor ik herhaal River McCall kom nu naar het hoofdkantoor" Klink het door de luidsprekers 'ja zeg, ze hebben daar mijn nummer gaan ze me verdomme omroepen' zucht ik geiriteerd. 'Loop je mee'
'Mwehh'
'Luilak' ik sta op en loop naar de deur.
'hou ook van jou!' Roept hij me nog na. Ik steek mijn hoofd door de deur en zeg nog Snel 'Weet ik toch' dan haal ik mijn hoofd tussen de muur en deur vandaan en trek vervolgens de deur achter me dicht.
Als de liftdeuren zichzelf openen, knal ik tegen iets aan. 'Kijk uit je doppen' ik draai me om en zie dat ik tegen een erg geiriteerde jongen ben gebotst met een doek voor zijn mond en een muts op. What the heck hoe durft hij zo tegen mij te praten. weet hij niet wie ik ben ofzo.
'Luister eens goed mannetje ik weet niet wie jij bent en wat je hier doet maar zo praat je niet tegen mij,' ik priem met mijn vinger in zijn borst. 'Als dit nog een keer gebeurt heb je een probleem' ik kijk hem waarschuwend aan. ' Ik weet niet wie jij bent je bent vast zo'm zielig directievrouwtje want je bent een meisje,' hij kijkt me arrogant aan. O dat heeft hij niet gezegd 'maar je houd me op dus laat me erlangs' hij kijkt zenuwachtig om zich heen, maar ik blijf zijn weg versperren.
'weet je wel wie ik ben? Ik Ken iedereen op dit instituut en iedereen kent mij. Wie mag jij wel niet zijn' ik vouw mijn armen geiriteerd in elkaar.
'Ach ga toch gewoon uit de weg dom wicht' nu breekt mijn klomp eerst loopt hij mij om ver vervolgens beledigd hij mij omdat ik een meisje ben (oke ik ben het enige vechtende meisje in waarschijnlijk alle instituten in de wijde ongeving but who cares!) En dan noemt hij me dom wicht. In een snelle beweging duw ik hem tegen de muur aan.
' Als-' ik verstijf die ogen. Ik heb ze eerder gezien twee kastanje bruine ogen.
-----------------------------
Woooww mensen ik heb echt een paar weken over dit hoofdstuk gedaan!!! Kuch kuch een maand kuch kuch.
Maar ik ga proberen meer te schrijven...
En ja nog een paar weekjes en dan klaar met school! Voor zes weken, maar ik ben vrij van school!
Khoop dat jullie het een beetje een leuk boek vinden.
XOXO Saar💕
P.s. foto Brian (mag look iemand anders natuurlijk)
JE LEEST
The maffiagirl and the badguy
RomanceRiver is geen normaal meisjes. Geen normaal meisje is nog zacht uitgedrukt. Laten we zeggen dat er zelden zulke meisjes zijn als river. River McCall is een 17 jarige met een missie. Een missie die voor iemand als zij helemaal niet zo moeilijk i...