Chtěla bych tohle věnovat tobě ikdyž vím, že to číst nikdy nebudeš. Nejsem dokonalá. Mám spousty chyb a vím to. Nejsem krásná, nejsem odvážná, v tolika věcech si nejsem jistá, jsem ztracená,..jsem ti tak podobná a přitom se ti ani trošku nepodobám. Ty ses do mě přesto zamiloval. Nevím, co tě na mě tak zaujalo, ale zato vím, co mě zaujalo na tobě. Ten den, kdy jsem stála před těmi dveřmi, celá nejistá z toho co mě čeká..nadechla jsem se a vešla jsem do třídy s nadějí, že tam bude profesor, který mě připraví na příjmačky..místo toho si tam seděl ty. Podíval ses na mě. Nikdy se mi nestalo, že bych byla z jednoho pohledu tak v rozpacích. Trvalo to prár týdnů, každou středu jsme se vídali v ateliéru a pak to skončilo. Brala jsem tě jako jeden z mnoha nádherných kluků, kteří kolem mě projdou ve městě a už o nich nikdy neuslyším, ale pak to přišlo. Seznamovák a ty jsi tam stál na druhé straně přímo přede mnou a smál ses. Já tě uviděla a celá má duše v tu chvíli rozkvetla. Tohle už jsem nebrala jako náhodu. No a podívej se teď na nás..sedím tu ve tvém tričku, vzpomínám na včerejší noc a na to, jak je mi s tebou vždycky tak krásně. Říká se, že člověk potká v šestnícti svou životní lásku. Nikdy jsem na to nevěřila, ale pokud to nejsi ty, už nikdy se nezamiluju. Jsi pro mě důležitý, tak jako pro mě byl důležitý jen jeden muž v životě..co mě každé ráno budil a dokázal mě rozesmát a obejmout tak jako to dokážeš ty. O tátu jsem přišla..tebe si vzít nenechám.
Omlouvám se těm co to čtou za mé citové výlevy Potřebovala jsem to napsat.