Gözlerimi actıgımda baska bi yerdeydim. Off neresi burası? Esyalar cok tuhaf sagımda pembe bir koltuk solumda yesil bi koltuk perdeler rengarenk uf lanet.. Kim bu zevksiz hangi cehennemdeyim ben..
Ayaklarımda gezinen bir sey hissettm.Degisik sanki.. sanki.. Bi yılan ahh evet sıcıyım kim koydu bu yılanı buraya ...
Hemen dogruldum ve yattıgm yataktn uzaklastm . Pencereden dısarı baktıgmda cölün ortasnda oldugumu fark ettim.Kim getirdi beni buraya noluyo yaaa..
Odadan cıktım ve diger odaları gezmeye basladm 'Kimse yok muu?'
Bir odaya girdigimde odanın duvarlarının hep resimle dolu oldugunu grdum. Ohaa bu kim ? Taş yaaa off gözlere bak yesil..teni esmer..saçları... offff ne sacmalıyorum ben hemeen bu lanet yerdenn ckmalıyım..
Kapıya yöneldim ve kapıyı actıgımdaa.... .
Julia??julia?? Kızım uyaannsaaanaaa ...
Oh rüyaymıs ama kabusa acılan bi rüya .. Bu sürtüğün ne isi var odamda.
Cık odamdan.. dedim ve onu ittirip kapıdan cıkardm kilitledim kapıyı .. Sürtük diyorum cunku tam bi surtuk annem iste.. tiksiniyorm ondann..o kadr sevgililerinin icinde babamın olmadigi belli ama babam kim benm. o hangi cehennemde .. Sanırım sevgililerinin biriyle sex yaparkn kondom yırtığı sonucu olusmusum ben.Lanet spermler yuzunden her ne boksa..
Neyse
Artık rahatım.Nerde su vibratör .. O sürtük yüznden yatağmdaki ıslaklıgı yeni fark etmistm .. Niye mi oldu bu tabiki ruyamdaki su yesil gözlü cocuk...ahhh ufff fazla soktum sanırım off bugün her sey tersine gidiiyo.. Cenabet miyim nee ..