Efronun,Nickin,Oralın tüm hareketleri sacmaydi. Benden bisey sakladiklarina adim gibi emindim.
Mariayla bu dusuncelerimi paylasmaliydim. Sanirim ona gercegi anlatmam gerek.
Odamdan ciktm ve Julia nin odasina dogru ilerken asagidaki bagrismalari duydum.
-Hayirrr bunu yapamazsin Maria!!! Aptal aptal düsünmeyi kes artik !!!
-Beni benimle birak ANNE!!!
'Hey heyy noluyo burda ?' dedigimde bi sessizlik oldu ve Maria merdivenli hizla cikarak oda girip kapiyi sertce kapatti.
- ANNEMİZ nefes almakta zorlaniyor gibiydi..Arada bi sol yanina götürdüğü elini , simdidde alnindaki terii silmek icin kullanıyordu. İcimden onunla konusmak gelmedi. Ve hizmetciyi cagirarak onla ilgilenmesini söylrerken Maria nın yanina gitmek icin merdivene dogru yöneliyordum.
Kapıyı caldım ama ses yoktu..
'Maria, benim Julia? iyi misin tatlım?'
Sesimi duyar duymaz kapıyı actı..Yatağa oturdu ve bana dert yanmaya başladı. Amaa suan onun yerinde benn olmaliydim. Ben ona. danışmalıydım.Ama söylediklerini duyunca ona hak verdim.
'Biliyorsun.. SEVGİLİ ANNECİMİZ evlilik kararı aldı. Hem de o... uff ağzıma bile almak istemiyorm. O pic kurusunu kendisini aldatirken bulmus. Baska bi kadının altında.. Bunun olacagı zaten belliydi.Bide gelio bana sacma sapan seyler söylüyo.Mutluymus ta aşıkmışta bırakamazmısta bok.. iyi dedim evlen mutlu olun aldatın birbirinizi ne güzel.. Evden gitme kararı aldım artık bıktm anlıyo musun Julia bıktım her seyden herkesten!! Bazen diyorum ki atla..atla su pencereden de kurtul Maria.. Ama ..
Rüyam.. Rüyamı hatırladım.. Olamaz..
'Hayır Maria sacmalama.. Şöyle konusmandan nefret ediyorm biliyosun..'
'Elimde değil.. Çıldırtıyor bu kadın beni..Neyse sen beni boşver ..Sen.. bugün cıkmıyo muydun? '
'Ahh..Evett.. Bugün cumartesi..Olamaz Efron u tamamen unuttum Tanrım geç kaldım..Bu ilk randevumuzdu..'
Hemen telefonumu heyecendan titreyen ellerimin arasına aldım ve Efron a mesaj attım.
Efron, ben biraz gecikecegim.
Özür dilerim seni bekleteceğim icin..
Ardından hemeen msaj geldi bu kadar hızlı msaj atmasına. sasırdım dogrusu.. İletim raporundan bile önce gelmisti.Önceden ayarlanms gibi. Ama pek önemsemedim demek ki msaj atmamı bekliyordu. :)
Önemli değil hayatım.. Ben zaten kapıdayım..Seni bekliyorum..Acelee etmene gerek yok.Seni seviyorum..
Nee? O mu mesajı yanlıs atmıstı ben mi yanlıs okuyordum.
Birincisi.. Bana hayatım mı yazmıs?
İkincisi..Kapıda mıymıs?
Üçüncüsü.. Seni seviyorum mu yazmıs????
Kafamda , uyumadan önce saydığım koyun sürüsü kadar soru isareti vardı amaa en önemlisi su ikinci soru isaretiydi.
Kapının önünde mi ???? Bizim.Evin.Kapısı.Mı?.. Olamaz ya.. yaa gercekk Maria yı görürse?
Hemen üstüme öylesine biseyler gecirip ev topuzumu yaparak asagı indim. Askıda duran cantama telefonumu da atarak evden cıkıyordum ki kapıyı acar açmaz Efronla karşılaşmam bir oldu.. Ve kapının önünden caddeye uzanan yoldan da Maria nın eve dogru geldigini gördüm. Hayır..Birbirlerini görmeleriine izin verezmedim. Evet.Maria ikizimdi belki ama.. Efronu da kimseye vermeye niyetim yoktu..