yatak (+18)

63 3 1
                                    

Yemeğimizi bitirdikten sonra Mirandayı kaldırdım ve Mirandayla odamıza gittik miranda duştaydı bende sabırsızlıkla bekliyordum.Miranda duştan çıkmıştığında.Bornozunu içerde unuttuğu için çıplak bir şekilde yanıma geldi.Vücutundan çıkan buhar onun ne kadar ateşli bir kadın olduğunu gösteriyordu.Bende yarı çıplak bir şekilde yatakta bekliyordum. Miranda  yavaşca yanıma yaklaşıp ellerini boynuma sardı.Sıcak vücutu soğuk tenime deyiyor tahriş ediyordu.Tutup yatağa çektim ve üstüne çıktım boynundan başlayarak öpmeye başladım.Miranda huylanıyor ve gülüyordu.Ben öperken miranda da elleriyle pantalonumdan cinsel organımı elliyordu ve pantalonumu çıkarmaya çalışıyordu.Yeni doğan bir bebek gibi Mirandanın memelerini emiyor oda zevkle bağırıyordu.Elleriyle testisimi  avucluyor penisi mi çekiyordu.Ben emmeyi bırakmıştım sıra ondaydı.Zevkten dört köşe olmuş bir vaziyette mutluluk içindeydim.elleriyle testislerler mi okşuyor  bir yandanda ağzına alıyordu.yalayarak testislerime doğru indi ve testisleri mi emiyordu.Miranda yalamaya devam ederken düşünüyordum.

                                   Eğer kızımız olursa güzelliğini ve Zekasını annesinden fakat yemek fişirme yeteneğini yan komuşumuz bayan emilyden alsın isterdim.

                                            Eğer oğlumuz olursa yakışıklılığını ve gücünü benden Alsın.Zekasını da annesinden alsınisterdim.

                              Diye düşündüm biraz sesli düşünmüşüm galiba , çünkü kafamı aşağıya doğru eydiğimde miranda bana bakıyordu ve şöyle dedi ;

 Miranda - Amerikaya döner dönmez yemek yapama kursuna yazılıyorum.

                                  Kızdığı her halinden belliydi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zombies ChernobylHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin