2 .bölüm

10 1 0
                                    

Merhaba,
yine kendimi durduramamıştım bayağı bayağı bağımlı oluyordum hiç istememiştim doğrusu ama bu benim elimde olan bir şey değil ben hiçbir zaman böyle olsun istemedim.En yakın arkadaşım ali oda bağımlıydı ondan artık nefret ediyorum çünkü o beni bağımlı yaptı..

annem ve babamın beni nasıl terk ettiklerini anlattın mı size? Şöyle:
Bir günün akşamında yine dışardaydım arka sokakta annem bana camdan bakıyor ve ağlıyordu ben ise ona bakıp ölümcül bakışlar atıyordum oysaki bu benim isteğim değildi canım annem nasıl da düşünüyor beni...
uyuşturucunun etkisindeydim eve girdiğimden odamdaki bütün kitaplarımı dağıttım ve içerden babam geldi bana bağırmaya başladı dediki:
-oğlum böyle yapmaya devam edersen seni evlatlıktan reddederim
Ben ise:
-senin babalığını İstemiyorum gidin artık buradan hiçbirinizi istemiyorum ve sevmiyorum!!
dedikten sonra annem ve babam sonraki sabah evde yoktu ve ben ağlıyordum neden beni terk etmişlerdı? hiçbir şey hatırlamıyordum herhalde uyuşturucunun etkisindeydim.lanet nefret ediyorum kendimden uyuşturucudan bu hastalıktan nefret ediyordum evi dağıtmaya başladım vazoları kırdım bardakları yere attım sonra bir kenara çekilip ağlamaya başladım ne oluyordu bana hiç düşünmedim ki neden ben böyle oldum nefret ediyorum kendimden hala ve hala..

telefonumu elime alıp annemi babamı aramaya başladım meşgule atıyorlardı beni galiba artık sevmiyorlardı hala aramaya devam ediyordum neden ya neden ne oluyordu bana?
Ali'yi arayıp yüzleşmeye karar verdim ve telefona bakmıştı sesi çok garip geliyordu ne oluyor ya buna? Ali'ye:
- senden nefret ediyorum bir daha karşıma çıkma senin yüzünden annem ve babam beni evlatlıktan reddetti nefret ediyorum senden!!.
dedim ve yüzüne kapattım..

Şu anda başım dönüyordu ne oluyordu bana midem bulanmaya başlamıştı kesin o ilaç beni ele geçirmeye çalışıyordu bunu çözmenin tek bir yolu vardı..
kendinle savaşmak..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bağımlı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin