Местене в Ню Джърси.

140 5 6
                                    

Историята е следната. Майка ми и аз се разделихме. Тя ме остави до летището и със сълзи ме изпрати. Сега е време да се видя с татко,той живее в Ню Джърси,а аз ще бъда вече с него. Ще се запозная с нови хора. Чувството беше уникално. Аз седях в самолета и до мен дойде стюардесата.
-Искаш ли нещо за пиене?-попита тя.
-Не,мерси!-изрекох изречението толкова тихо,че тя даже едва ме разбра.

В Ню Джърси

Най-сетне. Пристигнах. Видях как татко,приятелката на татко и брат ми ме чакаха с нетърпение. Брат ми побягна към мен и когато стигна до мен ме прегърна много силно. Татко ме поздрави,а приятелката на татко ме гушна за добре дошла. Тръгнахме към къщата. Когато влязохме в двора на къщата бягаше старото ми куче на име Хъси. Той беше на 6 години. Първо,живееше при майка ми и мен в Бразилия,но след това татко реши да си го вземе. Хъси скочи в краката ми. От две години не съм го виждала. Толкова ми липсваше. След това влязохме вътре в къщата и тя беше много голяма. Даже крадец може да се изгуби в нея. Как живее брат ми?? Татко ме настани в най-хубавата и най-приятната стая.

На следващия ден

Събудих се,беше събота,30 юли,11:24. Реших да обиколя новата улица,в която живея. Беше много тиха и приятна. Когато вървях имаше едно момче. Беше горе-долу висок с fuckboy-ската прическа 😂. Горе-долу с мускули и хубаво тяло. Аз си гледах в краката,за да не помисли,че го харесвам. И когато вървях се блъснах в нещо. И след това погледнах в какво се блъснах и видях че това е....

Здравейте,това е първата глава,която нещо е малка. Така,тези които хеитват,аз вече не им обръщам внимание. Хейтвайте си на воля :). Ако имам някъде грешка,ми пишете в коментарите и аз ще се постарая на всяка глава да има по нещо необъркано. Дано да ви харесва тази глава. А,ако се чудите защо е такава снимката на книгата,слагам я временно,ще сложа после корица. Айде,коментирайте :*

Can we be friends? Where stories live. Discover now