Следващия път очаквай неочакваното!

50 0 0
                                    

-Как си приятелко? Много ми домъчня за теб.

-Слушай,нямам никакво намерение да говоря вмомента. Сара е в другата стая. Брат й е до мен и спи. Утре в 8:00 ще тръгват от нашата къща. Вие си знаете работата.

-Ти май обърка номера... Пази се кучко. Минали я път ти се размина. Следващия път очаква неочакваното! Ще се видим много скоро. Дочуване!

Затворих телефона. Хванах се за главата. Гангстерите скоро ще си отплатят за,,коката". Трябва по най-бързия начин да стана и да събирам оръжията. Ще се разправяме с гангстери. Утре ще се стягам. Затворих очите ми.

Гледната точка на Сара.

Отворих очите ми. Видях Браян още да спи. Беше много сладък. Той също отвори очите си.

-Добро утро,Брайй!

Той само ме погледна.

-Разкарай се,кучко!

-Боклук! Педофил! Нещастник! Да пукнеш дано!

Станах от леглото и само си сресох косата и взех нещата ми и без да кажа на Из и брат ми,аз тръгнах. Сълзите ми се стичаха.

Когато стигнах аз отворих вратата. Погледнах,че има много куфари в коридора.

-ТАТКО,КАКВО СЕ СЛУЧВА?!

-Ааа,миличка, с Амели ще се махнем от тук. Оставаш тук с брат ти. Също така ще заминаваме с майката и бащата на Браян. Те ще продават къщата,но Браян ще се изнесе при вас. Той ще отседне в спалнята.

Моля?! Как може тоя егоист да ме нарече кучка и след това да живее в къщата ми. ЩЕ ЖИВЕЯ В ИЗАБЕЛ.
Брат ми влезе с някакво момче. Беше Браян. Застанах пред тях.

-Добре дошъл и довиждане!

Ударих му един силен шамар. Той ме погледна мазно.

-После ще си поговорим,не се притеснявай.

Той ми намигна и продължи обиколката с брат ми.

-Чао татко! Чао Амели! Обичаме Ви!

-И ние ви обичаме слънца! Ще ни липсвате! ❤

Влязох в къщата. Реших да отида в стаята ми. Отворих вратата. Седнах на леглото. Мислих си за думите на Браян. Точно тогава той влезе.

-Държах си на думата. Сега гледай каква изненада те очаква.

Аз го погледнах и се правих,че все едно не ми пукаше. Той хвана врата ми и ме целуна силно. Започваше да ме съблича. Аз го бутнах.

-Ако си мислиш,че и този път ще ти се размине,на някой друг!

Той ме погледна мръсно. Аз му посочих вратата. Той излезе.

Получих някакво съобщение. Реших да го отворя. Беше някъкъв клип.

Гледай най-добрата ти приятелка какво прави..

Отворих клипа и какво да видя? Изабел как показва снимка на мен и казва личните ми данни. Кучка. Играта загрубя. И то много сериозно. Нека видим тази кучка на кой ще издава данните.

Здр хора,съжалявам,че е малко кратка,но просто нямам много идеи,защото съм болна. Чаоо ❤

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Nov 23, 2017 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Can we be friends? Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon