1. fejezet

219 13 0
                                    


Uchiha Sarada, 17 éves. Semmi extra, csak egy középiskolás csaj, aki imád zenélni. Van egy bandám is, ahol én vagyok a vocal, mint egyetlen csaj a sok éretlen között. Rock&Roll, pop, rap, minden szerepel a repertoárunkban. A bandatársaim szerint teljesen egyedi zenét játszunk, olyat, ami még sosem volt. Hm. Igen, lehet, de csak részben. Hiszen a jövőből jöttem, persze, hogy ismerem apám korának legjobb számait. Főleg, ha a saját 16 éves apám amúgy a bandám basszere és egyben énekese is. Bonyolult helyzet? Na de ne ugorjunk ennyire előre a sztoriban, előbb lássuk, mi miatt kerültem ebbe a helyzetbe..

Jövő Konoha:

(Ieiri Leo - Hello to the World)

koko kara hajimaru Fly high together

yure-ugoku asa wa hikari abite
atarashii kutsu wo erande
sagashite'ta chizu wa yaburi-suteta
kokoro no koe ga michibiku mama

Any day, say oh yeah mayoi utagai okubyou datta
Any day, say oh yeah hateshinai michi no ue hana wa saita ima

Hello to the world tobira wo hirake kaze ni matagari
Hello to the world iku n da kyou no sono saki e
Hello to the world umarete kuru kibou no ibuki
Hello to the world koko kara hajimaru Fly high together"

Hangzott az erőteljes vokál, mögötte pedig bandája, a Magnet hiba nélkül, profin kísérte, Sarada azonban mégsem volt elégedett. Csettintett a nyelvével majd dühösen rohant ki a teremből, mire Boruto mérgében ledobta gitárját a földre és elkiáltotta magát:

- Elegem van ebből a hisztérikából!! Miatta nem tud a banda normálisan készülni már hetek óta! - rúgott még ráadásként egy hatalmasat a mellette lévő ártatlan székbe.

- Nyugi, Boruto... tudom, hogy eleged van, de te is tudod, hogy Sarada kell a bandának... - próbálta Shikadai a szintetizátor mögül menteni a menthetőt.

- Utána megyek - szólalt meg Mitsuki, miközben letette basszus gitárját a tanári asztalra és már ott sem volt.

- Hogy ez is mit szeret abban a banyában... - húzta el a száját Inojin, aki finoman ütögette dobütőjével a hangszert - ha nem Mitsuki-senpai kérte volna, hogy vegyük be azt a csajt, sose lenne itt és egy cseppet sem hálás és tisztára nem veszi komolyan...

- Nélküle nem indulhatunk a helyi tehetségkutatón... az apja, aki az egész kócerájért felel, fel is négyelne minket, ha kitennénk a bandából a kicsi lányát... - tette hozzá Shikadai.

- Áh, ez csak üres szöveg... - legyintett Boruto - Sasuke jii-chan régóta nem foglalkozik a zenével.

Döbbenten néztek rá a többiek.

- Akkor mégis hogyan tanult meg ilyen jól énekelni? - nézett kérdőn a fiúra Inojin.

- Állítólag örökölte az apjától, bár én sose hallottam még énekelni... - vonta meg a vállát a fiú.

- Mindegy is. Mitsuki-senpai jó hatással van rá szerencsére... - zárta le a beszélgetést Shikadai.

Eközben az iskolatetőn:

(Ieiri Leo - Every Single Day)

(itt megtaláljátok a zenét: https://itunes.apple.com/us/album/we/id1124863330 )

Fire - A tűz, ami benned égWhere stories live. Discover now