Τελευταία μέρα πριν το τέλος του καλοκαιριού.... Ξύπνησα στις 8:15 το πρωί, πηγα στην κουζινα οπου ανοιξα το ντουλαπι μου που ηταν δίπλα στο ψυγείο και πήρα την κουπα μου... Η οποια ηταν ασπρη με μοτίβο εφημερίδας...
Έφτιαξα γαλλικο καφε και εβαλα να πιω... πηρα τον καφε μου και πηγα στην βεράντα απο την μπροστινή είσοδο και καθισα στo μεγαλο πουφ που υπήρχε διπλα στον καναπε και στο τραπεζάκι με τα ασιμη φινιρίσματα... Αφησα τον καφε μου στο τραπέζι και επιασα τα μαλλια μου σε μια ελαφριά κοτσίδα. Πηρα το κινητο μου και κοιταξα σε ενα σάιτ για αγορες ρούχων. Αφου αγορασα ενα υπέροχο τζιν, ηρθε η Δαναη και καθισε -πινοντας καφε στην κουπα της που γραφει''think positive''-στον καναπέ δίπλα μου....
Δανάη:καλημερα! Πρωινή πρωινή σημερα πώς κι ετσι???
Εγω:τελευταία μερα του καλοκαιριού ... καταλαβαινεις...
Δαναη:παει ενα ακομη καλοκαίρι..... οκευ φτανει το δραμα...τι θα κανσις σήμερα? ??
Εγω:θες να παμε για καφε κ μετα για ψωνια??
Δαναη: Μωρε,υποσχεθηκα στον Βικτωρ να παμε για καφε και πρεπει να ειμαι εκει σε μιση ωρα... αλλα μετα υπόσχομαι θα παμε για ψωνια..... anyway σε παιρνω τηλ πιο μετά....
Η Δαναη εφυγε και εγω πηγα κι αφησα στον πάγκο της κουζίνας το ποτηρι μου..... πηρα τηλεφωνο τον Φιν-το αγόρι μου- .... Αφου χτυπησε 2 φορες απαντησε...
Φιν:Καλημέρα! Τι εγινε κ με ξυπνας???
Εγω: τιποτα ήθελα να ερθεις για καφέ. ?...
Φιν:σε μιση ώρα θα μαι εκεί .... γαλλικο μετριο θελω αγαπη μου... σαγαπω .
Εγω: κι εγω....
Εκλεισα και αφοτου εφτιαξα τον καφε εβγαλα κατι κoυλουρακια που είχα αγοράσει την προηγούμενη μέρα απο το αγαπημένο μαγαζι με γλυκά.... πηγα στο χωλ , ανεβηκα την εσωτερική σκάλα που οδηγουσε σε εναν διάδρομο. Περασα την πρωτη πορτα που οδηγουσε στο δωματιο της Δαναης, την δευτερη πορτα που οδηγουσε στο μπάνιο και στην τριτη μπηκα μέσα. Αυτη οδηγουσε στο δωμάτιό μου. Το δωμάτιό μου ειναι αρκετα μεγαλο και εχει ενα μεγάλο παράθυρο προς την ανατολή και εχει μια κουρτινα απο μπλε κρόσια μεχρι κατω... το κρεβάτι μου ειναι ακριβως απεναντι απο το παραθυρο ετσι ωστε καθε πρωί να με ξυπνα το γλυκο φως του ήλιου. Διπλα στο κρεβατι μου ειναι ενα κομοδινο καφε σκουρο με ασημί φινιρισματα . Λιγο πιο δίπλα απο αυτό ειναι το γραφειο μου και στον τοιχο ακριβως μπροστα του ειναι 4 ραφια μαύρα με ασημί φινιρισματα. Διπλα απο το παραθυρο ειναι η ντουλάπα μου κι αυτη στον ίδιο συνδυασμό χρωμάτων... πήγα λοιπον και την ανοιξα . Πηρα απο μεσα μια κοντη στην μεση μπλουζα και ενα σορτακι τζιν και ντύθηκα γιατι ημουν ακομη με τις μπιτζαμες.... 20' αργοτερα που ημουν ετοιμη ακούστηκε το κουδουνι. Ηταν ο Φιν με μια τεραστια σακουλα ντονατ! Αφου μου εδωσε ενα απαλο, τρυφερο φιλί , μπήκε μεσα και καθισε σε ενα απο τα ψηλα μαυρα σκαμπο της κουζινας .
Φιν: Δεν θα αλλαζα με τιποτα στον κοσμο το βλεμμα σου ως αρχη της ημερας μου....
Εγω: μην μου λες τετοια..... θα τα πιστεψω και δεν θα αντεξω να πληγωθω...
Φιν:Δεν εχω προθεση να σε πληγωσω.... Σαγαπω οσο τιποτα στον κοσμο....
Πριν απαντησω χτύπησε το τηλέφωνο. Ηταν η Δαναη...
Εγω:αχου μωρε δεν γινεται τελικά ν ερθω.... Ναι...... Απλά ηρθε μολις ο Φιν και λεω να περασω την μερα μου μαζι του... Αα! Τελεια! Φιλια αγάπη μου.....
Φιν:Αγαπη.?. Ποιος ηταν μωρο μου? Και ποιον αποκαλεσες αγάπη σου? ?! "Sad face"
Εγω: να μωρε ειχαμε πει με την Δανάη για ψώνια ....τελος παντων ....παω να φτιαξω ταλιατέλες....
Φιν:γκουρμε βλεπω πάλι. ?.χάχα. ... ερχομαι να βοηθησω....
Καθως περιμενα τις ταλιατελες να βρασουν με αγκαλιασε και με μια αποτομη κινηση που εκανε.... πηρε να δοκιμασει απο την σάλτσα..... με φιλησε κι εβαλε κι αλλα υλικα μεσα στην σαλτσα..... μου εδωσε να δοκιμασω.... τελεια... ηταν απλα υπέροχη...... με φιλησε απαλα στα χείλη. Μ2τα απο λιγη ωρα που ολα ηταν ετοιμα μου σερβιρε και καθισαμε μπροστα στην τηλεόραση που ειχε βαλει "mr and ms smith" και φαγαμε αυτην την θεσπέσια μακαρονάδα....Μολις τελειωσαμε το φαγητό ο Φιν επρεπε να φυγει γιατι ειχε εργαστήριο στο πανεπιστήμιο του κι ετσι τον αποχαιρέτησα με ενα τρυφερό φιλι... .πηγα και πηρα το μπουκάλι μπυρα απο το ψυγειο ..... πηγα και καθισα στην σκαλα σκεπτόμενη .......Ενω ο Φιν με αγαπαει τοσο πολύ. ?........Αραγε γιατί νοιώθω τοσο κενη μεσα μου???? Γιατι φοβαμαι τοσο??
Εμεινα στις σκαλες πίνοντας την μπυρα..... μεχρι τις 8 το βραδυ.... μετα με πηρε ο υπνος στις σκαλες.......
BINABASA MO ANG
Το ασήμι της καρδιάς σου
RomanceΤι γινεται οταν εισαι σε μια σχεση και το αλλο σου μισό εμφανίζεται στη ζωη σου;;; Πώς καταλαβαινεις ποιος ειναι το αλλο σου μισο;;;; Η Ιρις ειναι μια 19χρονη έφηβη που ειναι σε σχεση με τον Φιν και γνωριριζει τον Στεφαν , το αλλο της μισο .... πως...