i love them when they were protecting jihyo💕
-hyun
'ZzzZzz'
terdengar seseorg snoring di saloon milim dasom . jihyo dan dasom kini berdiri di hdpn org itu . dasom dgn sekuat hti mengetuk meja .
jihyun :POMMM MAK KAU SUPERMAN!!
pfft
jisom:BHAHAHAHAHAHAHA SUPERMAN
dasom terhenti ketawa.
dasom: yah spe suh tido?
jihyun : ehehe ngntuk ah unnie . eo.. pelanggan eh*point at jihyo*
jihyo tergelak .
jihyo: yah pelanggan? how can u call ur unnie pelanggan~
jihyun ternganga .
jihyun : andwae .. maldo andwae !
jihyun membelek2 muka jihyo . dia menyentuh pipi jihyo yg dulunya berbonjol2 dek jerawat kini bersih licin mamamiaa muahh.
k author lebih .
jihyun: wagh unnie u have changed!!
jihyo:yes i am waghhhhh
melompat2 secara bulatan adik beradik tu . dasom berdehem . lalu dia pun join adik beradik tu terlompat2 smpailh ..
'Ting Tong'
loceng saloon dasom berbunyi . lalu mereka memperbetulkn diri mereka yg dh serabut sbb melompat tk henti tu . manakala pelanggan yg bru msuk tu tercengang . lalu dia duduk di tmpt nk buat rmbut .
jihyun dgn pnts pergi mendandan rmbut wanita itu .
s
k
i
pJihyo jihyun dan dasom kini berada dirumah .
dasom: sedia hyo?
jihyo mengangguk . tk sbr rsenya nk tunjuk kt org org dlm rumah tu perubahan di wajah nya .
mereka bertiga melangkah masuk kedlm rumah .
"annyeonghaseyo"
jerit mereka bertiga smbil melangkah masuk .
kwangsoo : dae ann.. aik spe ni? lawa seyh .
jihyun dan dasom hendak ketawa . nmun ditahan .
jihyo : yah kwangsoo. tk kenal noona ke?
kwangsoo menjegilkn biji matanya . lalu di goncang2kn bdn jihyo .
ksoo: noona!! noona !! are in this girl body?! noona come out juseyo!! jgn buat soo tkut!!
jihyun : yahyah this is songjihyo !
jihyo hnya mampu mengaduh kesakitn . sakit kene goncang duh🌚tk guna kau galah .
kwangsoo membuat perkara sama seperti jihyun buat pde jihyo. dia menyentuh muka jihyo . tiada bonjolan . ni bermakna dia tk cover jerawat2nya dgn makeup . tpi yg betulnya.. jerawatnya hilang..
YOU ARE READING
Too Late//TaeHyung Kim [C]
Romance" i'm sorry " " its too late " but .. it will never be too late for the real love 18+ Story ーCOMPLETEー