Tkyah nangis author tau kome semua rindu author*nosepick*
kk joke2 long time no see readers TOO LATE AND PAKCIK ORENN TT
MIANHAE im late in updating !
😂😂😂
korea
taehyung sedang menghirup tehnya dgn aman . tiba2 suara jhorse kedengaran di udara~ ngehngehngeh ~
Jhope : Waghhh!!!! tiga2 cute aish!!! GWIYOWO!!!! AIGOOOOO!!
seperti kuda kene rasuk ngn beruk jhope terlompat2 keluar dri bilik 3J . dengan pantas jhope menuju ke taehyung yg sedang mati tersedak . kk jkjk .
taehyung yg sedang membetulkn pernafasannya akibat tersedak+terkejut dgn jeritan pakcik hoseok .
taehyung : yah! waegurae? neo michyeosseo???
jhope : aniy!! kau cuba tgok insta jihyun ni! kau tgok ni!! comelnya diorg weyhh .. cair aq ..
taehyung cepat2 mengambil fon jhope . nasib tk jtuh kang dri kuda jdi naga kang tk psl2 .
taehyung : comelnya ..
perlahan2 air mata taehyung mengalir . sungguh .. skrg bru dia merasakn apa itu penyesalan sbb menyakiti hati jihyo .
taehyung : jihyo .. baby aq .. aq rindu diorg cepatlh balik .. kim taeji .. appa is waiting for you
sebak jhope melihat taehyung . serius buat pertame kalinya dia melihat taehyung mengalirkn air mata ikhlasnya ..
jhope : gwaenchana ~ diorg pasti balik korea percyelh .. ara?
taehyung tersenyum lalu mengangguk .
Jungkook : EEE ALIEN NANGIS HODOH SYEALLL !!
mendengar je kata2 jungkook taehyung berlari mengejarnya . maka bermulalah adegan kejar mengejar antara alien dan biskut hangus . ahli bts masing2 sedang tertawa .
Japan
Jihyo sedang menikmati sarapannya dengan tenang smbil melihat pemandangan taman buatan sistar . nyaman .. disebelhnya taeji sedang didukung oleh mino .
jihyun : aigoo dah mcm psangan suami isteri dah! ehehe
jihyo : yah bwoya .. aniyo kitorg tgh lepak kt tman ni je .. smbil menikmati srpn ..
jihyun : amboi bm nya unnie haku ni . haha kuraeseo .. emm nak taeji . nak kiss2 diaaa !!
dgn cepat mino menarik taeji dri diambil jihyun . hbislh lunyai pipi budak ni kalau jihyun yg pegng .
jihyun : yah bwoyaa unniee tgok mino oppa nii*pout*
mino :ape pout2 ? sepit kang bibir tu!
jihyun : sepitlh hah hah sepit*pout*
tiba2 stu tgn menyepit bibir jihyun menggunakan penyepit baju .
jihyun : yahh! bwoya!! apayo!!
kwangsoo : aik tdi aq dgr kau yg suh pastu nk mrh plak .
jihyun : aq memain je kan! eish tk guna kau LEE KWANGSOO!!!
kalau di korea berlaku kejar mengejar antara jk dn thyng tpi disini adegan kejar mengejar berlaku antara kwangsoo dan jihyun .
tergelak2 jihyo serta mino melihay diorg berdua .
jihyo : aigoo cepatlh kawen diorg ni .
mino : hyo bila nk kawen?
jihyo terkejut .
jihyo : dae? a.. eii hyo tunggu oppa kawenlh bru hyo kawen .
mino : taknaklh ape kte kita kawen sme2
mino tergelak .
jihyo : yah bwooyaaa oppa ni .. jgn memainlh!
mino : aigoo keurae ..
'tapi kalau betul2 kn best' -mino
kata2 mino di dlm hatinya .
jihyo kembali termenung . dia berfikir . ade ke org yg nk ngn dia kalau diorg tau pasal sejarah hitamnya . dia pasti . takde siapa akan terima dia .
mino : mianhae oppa tk sepatutnya timbulkn topik psl ni kan?
jihyo : aniy .. gwaenchana .. hyo oky je ..
jihyo mengambil taeji dri mino .
jihyo : oppa .. hyo tidurkn taeji dulu .. annyeong..
jihyo msuk ke dalam rumah .
mino : mianhae ..
.
.
.
.
.
japan
?? : Jihyo .. wait for me ..
kata seseorg bersme pisau lipat ditgn .
TBC
PENDEK GILAAAA
HAMBARRR
BOSANN
KBYE .
TAKSUKA TAKYAH BCE .
VOTE COMMENT
OHYAHH UM KORG NK TK HYUN CEPATKN?
YOU ARE READING
Too Late//TaeHyung Kim [C]
Romance" i'm sorry " " its too late " but .. it will never be too late for the real love 18+ Story ーCOMPLETEー