TL - 13

1.7K 170 58
                                    

JIHYO'S  NAMSAENGIE IS SO CUTE!! AUTHOR POLL IN LEP K BYE .

The next day .

Soyou bangun dri tidur nya . dia turun dri katik empuknya yg bersaiz king . dgn perlahan2 menuju ke pintu dan membukanya . dia menuruni stu persatu anak tangga smbil menguap . apabila dia bukak sahaja matanya .

YAHHHHH!!!!

mereka yg tdi tidur di sofa dan lantai tu pun berterabur lari ke bilik masing2.  situasi yg membuat soyou menjerit ialah situasi jihyun kwangsoo dasom bora dan hyolyn . tunggang langgang ruang tamu yg sebesar alam tu . jihyo tk termasuk kerana dia ditarik soyou tuk tidur awal . nk cantik kene tidur awal . bak kta soyou .

soyou mencapai remote dan menekan on dengan itu vacuum auto pun berjalan membersihkan keropok2 yg berterabur dilantai . soyou mengutip bantal2 sofa yg berterabur .

done~

soyou : iyargh leh patah pinggang aq mcm ni haih . dahlh time for breakfast ~

soyou menoleh ke dapur . namun apa yg dilihat ialah figura seseorg sedang menyiapkn sarapan pagi mereka.

jihyo : hehe morning unnie~

soyou : yah rajinnya ~

jihyo : hyo bosan bangun terlampau awal :(

soyou : nae arasseo . so how? do you love ur new body shape?

jihyo : hyo suka sangattt gumawo eonnieeee 줗아요!

soyou : haha cheonma . but it not free ingt?

jihyo teringat kata2 soyou sebelum ini .

jihyo : ah hyo hmpir lupa . naee unnie !!

after 10 minutes

Manusia2 yg membuat sepah diruang tamu tdi pun turun dgn pakaian kemas . perfect .

jihyun : morningg unnie2 semuaaa

kwangsoo : morning nunaa

sistar : morning yedeulra.

jihyo : morning ngapp ..

kata jihyo smbil memasukkn makann ke mulutnya .

soyou : yah jaga2 sikit makan dah kurus tu ~

jihyo hanya tersengih . mereka kembali makan smbil bercerita .

dasom : hyo ah can unnie ask u a favor?

jihyo : nae unnie?

dasom : apa sebab hyo pakai cermin mata besar tu sebenarnya?

jihyo : ah itu menunjukkan perwatakkan hyo . cermin mata tu xde power pun .

bora : so kalau kitorg buang cermin mata tu tk pe kan? since hyo tk rabun pun .

jihyo : nae? ah.. naee boleh je . tpi tkut hyo x selesa .

Too Late//TaeHyung Kim [C]Where stories live. Discover now