Olay

14 0 0
                                    

Seçkin her gece arabasıyla fahişelerin olduğu yerlere gidiyormus ve hep farklı kadınları arabasına alıyormus düzenli olarak yaptığı şey buymuş fahişelere takıntılı biriisiymiş başlarda esrarengiz görünen bu adamın yaptığı şeyleri anlamayan bi çok kız olmus. arabasına aldıkları 18 yaşından büyükmüs ve evde bilgisayarından yeni getirilen kızları izliyormus ama tercih yaptıgı 18 yaşından büyük oluyormus. Olayda aslında burda seçkin in sorunlu bi geçmişi olmus çok karanlık bi evde yasıyormus tek başına hayattan zevk almayan hiç aşık olmamıs biirisi...
Bir gün gece dısarı cıktığında bi tane kız görmüş ve arabasıyla peşinden gitmeye baslamıs kız clupa girmis arkadasıyla birlikte seçkinde peşinden gitmiş bi kaç bişey içtikten sonra dans eden kızı izlemis kızın arkadası seckine yürümüs seckinin gözü sevilde tabi sonra seckinle sevilin arkadası konusmaya baslamıs sevil artık gitmek istemis seckinde arabayla bırakabilirim isterseniz demis ilk sevil in arkadasını bırakmıslar sonra seville yalnız kaldıklarında mesleğini sormuş sevilde mimar olduğunu söylemiş aslında sevil fahişeymis seckinde camdan dısarı bakarken yolda duran fahişeler hakkında bunlara acıyorum ya demis sevil sinirlenince arabadan cıkmıs yürümeye baslamıs seçkin bırakmaz tabi peşini sevil sakinleştikten sonra seckini evine davet etmis kahve yapmıs sevil seckinle koltuga oturmuslar seckin sevile sana bişey göstericem demis ve sevilin dudağına yapısmıs öpüşmeye başlamıslar ve seckin sonra bi kızın fotosunu göstermis sevile bunu tanıyormusun diye sevil senin işini biliyorum tanıyorsan bu kızla iş yapmayın daha küçük o demis sevil sinirlenip seçkini kovmus evden sonra sevilin patronu bu kızla tanıstırınca ve büyük bi işe bu kızla cıkacağını söylemiş grupca sexe gideceğini kızın ilki olduğunu söylemiş sevile sevilde kabul etmiş seckin hep sevili takip ediyormus kızın adı alaraymıs sevil alarayı hazırlamıs büyük bi villaya gitmisler alara gerginmiş kücük oldugu için ağlamaya baslamıs sevil alısırsın bunlara demis alarayla birlikte odaya girmisler 3 erkek varmıs birisi 24 yaslarında diğeri 35 ve 60 yasında olan dede de varmıs alarayla birisi öpüşmeye baslamıslar sevilin arkasındanda bi erkek girmis ve ilişki baslamıs böylece arada alarayla sevilde öpüsüyormus bi yandan dedeyrde sakso cekiyorlarmıs alara pişman olup dedenin boğazına yapısmıs sevilde ayırmaya calısırken bi kaç defa vurmuslar sevile sevilde dayanamamıs adamların kafasına sopayla vurmus ve alarayı alıp çıplak bi şekilde dısarıda kosmaya baslamıslar seckin aşağıda bunları bekliyormus seslenmiş sevile ve arabasına bindirmis yakındaki otele çekmisler arabayı alaranın uyumasını beklemiş seckin . Alara uyuduktan sonra seçkin sevilin yanına gelmis ve alarayı kliseye ailesine teslim etmek istediğini söylemis fahişeleri sevdiğini ama küçük yaşta olanları kurtardıgını söylemis sevil de olur demis ve seckinle öpüşmeye baslamıslar seckin sevili yavas yavas yalamaya baslamıs boynundan itibaren sonra sikini girdirmis ve sikişmeye baslamıslar ama duygusal bi bağ hissetmisler aralarında ssbah oldugunda seckin kızı alıp gitmis sevili otel de tek bırakmış sevil uyandıığında yanında para görmüs ve sevil ortalığı dağıtmaya baslamıs bu kadar duygusal bağlandıktan sonra seckinin ihaneti koymus sevile . Sevil patronuyla konusmaya gitmis patronu işi batırdığını tüm yaz fahişelik yapsanda bu parayı kazanamayacağını söylemis sevil işten ayrılacağını dile getirmis ve patron buna vurmaya baslamıs bu sırada aşağı inmiş sevil ve sevili öldürmek için gelen adamlar tam öldüreceği sırada seckinde ordaymıs adamları hallettikten sonra hiç bi şey demeden gitmis sevil artık uzaklara gitmek istiyormus tek basına biletini almıs arkadasıyla vedalaşmıs ve trene binmiş arkadası seckine mesaj atmıs seckinde sevilin peşinden trene binmiş sevil gözlerini kapatarak dinlenmeye baslamıs seckin karsısına oturmus sevil gözlerini actıgında seckini görünce hafif bi gülümsemiş ve sevil seckine sen insanları kurtarmaya calısıyorsun peki kendini diye soru yöneltmiş seçkinde kendimi kurtarmak için burdayım demiş...

KARALAMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin