- Miss Fletcher, nu permit o asemenea impertinență la ora mea! În momentul acesta, atât tu, cât și Domnul Brian Häiß, care se pitește pe sub bancă, vă veți prezenta în biroul directorului Deroza.
Cei doi s-au uitat la profesoara care trăncănea ceva furioasă, apoi unul la celălalt, însă niciunul dintre ei nu era capabil să perceapă înțelesul acelor cuvinte ce ieșeau pe gura aceia mică și țuguiată.
Nici o mișcare.
- Nu voi mai repeta a doua oară! șuieră printre dinți aceiași siluetă blondă, din fața catedrei.
Din nou nici un reflex din partea inculpaților.
Exasperată până peste cap de reacția pasivă a celor doi, Misses Greta, se trânti pe scaunul din spatele catedrei și deschise catalogul încercând o ultimă amenințare.- Deoarece dragii voștri colegi nu se încumetă a ne fericii cu absența lor, pentru a-mi putea susține ora, vă voi asculta pe toți.
La auzul acestei fraze, râsetele s-au preschimbat pe dată în huiduielile colegilor.
Brian ne-a scuzat politicos pe ama doi și mi-a făcut semn să ieșim.
Cei doi au ieșit din sala de clasă într-un ropot de huiduieli și false amenințări.
- Poate chiar trebuia să ne oprim, de data asta am mers prea departe, Brian! se trezi Solange, vorbind.
- Pfff ! O nimica toată dragă, să îi vezi pe cei din B cum se comportă cu tipa asta! Horror! Noi am fost ca două furnici într-un mușuroi plin de alte sute de furnici! Neînsemnați.
- Știu și eu, chiar mă simt foarte prost!
- Inofensiv! replică Brian, făcând un gest cu mâna stângă de parcă ar fi gonit o insectă care îl deranja.
Câteva momente nu a mai spus niciunul dintre ei nici un cuvant. Stăteau amândoi pe banca din dreptul cabinetului medical și priveau în gol.
-Ei bine, acum ce facem? spuseră ei la unison.
Zâmbete au apărut pe chipul lor din nou, după rostirea acelei fraze ca mai apoi să întrebe tot deodata:- Tragem chiulul azi?
- Credeam că nu mă mai întrebi odată! se văită Brian.
Cei doi și-au luat rucsacele în spate și s-au îndreptat fără chef spre ieșire, iar apoi spre casă.
CITEȘTI
Breathless
RomanceCând opușii se atrag, când el și ea se aventurează în jocul vicios al dragostei, orice mutare te poate lăsa fără suflare.