Mane pabusti privertė akis raižantys, karšti saulės spinduliai.Kaip ir visalaik, atsibundu Jake kambaryje.Gyvenu čia, kol manasis kambarys bus pilnai baigtas remontuoti.Nieko nelaukus patikrinu visus savo socialinius tinklus, atsakau į pora komentarų po mano pastaruoju video.Žvilgteliu į laiką.09.31am.Manau, metas keltis.
Susirišu arklio uodegą ir apsirengiu savo workout'o apranga.Nulipus į apačią mane pasitinka Jake su kamera.Nusišypsau.
-Labas rytas,-pasakau Jake Pauleriams ir pamojuoju į kamerą.
Nukeliauju į virtuvę.
Tessa jau sėdi prie stalo ir geria proteino shake'ą.
-Labas rytas,-ji nusišypso ir vėl nusisuka į savo telefono ekraną.
Atsakau jai tuo pačiu.Prisijungiu prie jos.
Sumaigau žinutę Loganui:
Labas rytas, manau užsuksiu truputi vėliau nei tarėmės, turiu viena susitikimą
x
Visos dramos tarp mano brolių mane sekino.Ne tiek fiziškai, kiek psichiškai.
/////////////////////////////////////////
-Nagi,Tessa šok!-sušaukiau brunetei, kuri stovejo ant Santa Monicos papludimio tilto.
-Aš galiu, Tessa tu gali,-ji šnabždėjosi sau panosėje.
Užmečiau akį į Chance, jis žiūrėdamas į Tessa, prikando lupą.
Bandžiau apsimesti, kad nieko nemačiau, AKWARD.
Stipriai suiemiau Tessos ranką ir mes nušokome.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Papludimyje visdar stovejau šlapiu maudymuku.
Emilio nužiūrėjo mane nuo galvos iki kojų, o pastebėjęs jog viską matau - mirktelėjo akimi.
Atėjo laikas persirengti, tad susirinkus daiktus judėjau link arčiausios persirengimo budelės.
Time jumpas iki 08.20pm.
Gulėjau su Emilio ant sofos, žiūrėjome įvairiausius ,,Try not to laugh challenge" Compilation'us.
Netrukus jis mane apsikabino per pečius, nusišypsojau, bet kai pamačiau Jake išraiška iškart pasitraukiau tolyn.
Nemanau, jog jam tai patiko.
Mane tai sunervavo, atsistojau nuo sofos, susiraukiau ir greitu žingsniu nukeliavau į Jake kambarį.
Kodėl mano brolis turi taip sušiktai valdyti mano gyvenimą?
////////////////////////////////////////////
Štaii ir pirmoji dalis, tikuosi patiko, pa'vote'inkit:)))
Xxx
YOU ARE READING
Falling for you//Emilio Martinez LT||SUSTABDYTA||
Fanfiction*jo lupos švelniai palietė manąsias, jis lėtai mane pritraukė prie savo stipraus kūno * * ,,užsičiaupk, ir pabučiuok mane.'' * *nespėjau paklausti, kaip ir kodėl, o jau jaučiau jo šiltus bučinius ant mano kaklo* **** Turbūt vienintelė tokio pobūdžio...