Ãñťřåş

109 13 4
                                    

Ah, šeštadienio rytas.Jus neįsivaizduojat, kaip aš myliu šeštadienio rytus.Visi namie, niekur neina, leidžiame laiką kartu.
Nieko nelaukus islenku į dušą ir pabaigusi tvarkytis išoku į savo cozy rūbus.
Tai buvo oversize ,,Savage" Martinez Twins merch megztinis ir velvetiniai, baby pink šortukai, kurių iš po megztinio net nesimatė.
////////////////////////////////////
-Aš prižadu, nuskinsiu nuo vaizdo ją,-suurzgė Tessa, stebėdama postmates merginą, kuri staipėsi prieš Chance.
-Aš greičiau,-pašnibždėjau, kai pamačiau, kad ji primerkė akį Emilio.
-Baboom, sakiau, kad jis tau patinka,-Tessa sušnibždėjo, bet per garsiai.
Stumtelėjau ją ir nusijuokiau.
Taip, Emilio man patiko, manau ir aš jam.Kadangi savo jausmų net nesistengėm slėpti.
Kadangi jaučiausi nekaip, prisitaisiau puodelį šiltos arbatos, atsiguliau ant sofos ir pasileidau ,,Riverdale".
Po poros valandų sedėjau prie baseino, savijauta buvo puiki tad nusprendžiau pasimaudyti.
Apsivilkau savo vienos dalies maudymuką.

Apsivilkau savo vienos dalies maudymuką

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Emilio sedėjo prie baseino.
-Norėjai maudytis?-jis nusišypsojo.
-Ahaaa,-su šiais žodžiais įmerkiau kojos piršto galiuką į vandenį, ir patikrinau ar nešalta,-ne, ne, NE! Vanduo lediniss!
Pasakiau tai pervėlai, Emilio mane pakėlė ir su manimi įšoko į baseiną.
-Ups!-Emilio pradėjo juoktis.
Pradėjome taškytis vandeniu, po to, lėtai priartėjome vienas prie kito.
Pirma pažiūrėjau į jo akis, tada į lūpas, tada į akis ir vėl į lūpas.Jis padarė tapatį.Emilio švelniai suemė mano veidą, ir mane pabučiavo.
-Tik norėj,-atsitraukęs Emilio bandė kažką pasakyti.
-Užsičiaupk, ir vėl mane pabučiuok,-pertraukiau jį ir mes vėl pasileidome į  nuostabų, šiltą ir švelnų bučinį.
////////////////////////////////////////////
Tai vaa, norėjau kažkaip viską kuo greičiau sudėti į vietas, kad įsibegėtu istorija.
Tikiuosii, kad patiko.Nepamirškit pa'vote'inti ir pakomentuoti!💋

Xoxo

Falling for you//Emilio Martinez LT||SUSTABDYTA||Where stories live. Discover now