♥2♥

271 19 50
                                    

Wybiło 7 gwiazdek w powyższym rozdziale a jak mówiłam "gdy wybije 5 gwiazdek to next" więc dodaje rozdział❤

Dzisiaj taki maratonik w tym rozdziale.

1/4

Te wrotki są bardzo ładne

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Te wrotki są bardzo ładne. Delikatny fiolet z białym paskiem. Widać, że są już profesjonalniejsze niż poprzednie 😜. Choć nie są idealne. Na pierwszy rzut oka wyglądają ok, ładne i wszystko jest najbardziej odpowiednie, lecz jak się przyjrzę to nie chciałabym jeździć na takich wrotkach. To poprostu zwykłe trampki z przymocowanymi kółkami od wrotek. Gdy zachwiejemy się, lub noga nam się wykrzywi niestety  wykrzywi nam się na bok, ponieważ but od "wrotki" nie jest sztywny. Dlatego łatwo możemy doprowadzić do kontuzji np. Zwichnięcie kostki. Nie wiem co mam sądzić o tych wrotkach. Nie oceniam czy to hit czy kit bo sama nie wiem. Tak pół na pół.

2/4

Te wrotki są fantastyczne! Miętowe kółka, miętowy hamulec, niebieski czubek buta, różowe sznurówki, a reszta część buta jest biała

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Te wrotki są fantastyczne! Miętowe kółka, miętowy hamulec, niebieski czubek buta, różowe sznurówki, a reszta część buta jest biała. Na białej części wrotek widnieją bardzo kolorowe dodatki. Duży , czerwony napis "Kiss" , buziak i serduszka. Te wrotki kupiła by nie jedna nastolatka. Hit !

3/4

Te wrotki już niedokońca są piękne i fantastyczne

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Te wrotki już niedokońca są piękne i fantastyczne. Na pierwszy rzut oka widzimy ładne, śliczne, różowe wrotki. I co w tym jest takiego brzydkiego i wogóle? Otóż to , że jak dłużej i bardziej szczegółowo przyjrzymy się tym oto wrotkom , widzimy m.in. zdarte kółka. Myślę że te kółka są zwykłe bez poliuretanu. Poliuretan to taka dodatkowa przeźroczysta warstwa na kółkach , aby nie zachaczać np. O kostkę chodnikową i aby jeździć ciszej (aby nie słychać głośno tych kółek) , możecie wpisać w google co to jest Poliuretan i wyszukać to we wikipedii. Sprawa kółek u tych wrotek została omówiona. Co jeszcze zauważyłam dziwnego u tych wrotek? Zauważyłam , że but u tych wrotek nie jest sztywny, jest miękki! Gdzie ja to tutaj zauważyłam? Jeżeli popatrzycie na prawą nogę ma ona zgiętego buta. Materiał jest miękki, tak jak u tamtych fioletowych wrotek. Czyli moim zdaniem , według mnie to wygląda tak: Ktoś kupił jakieś łożyska i przykleił (przymocował) do nich zwykłe trampki ( a jak wiemy trampki we wielu przypadkach nie są sztywne) i kupił byle jakie kółka z chińczyka i ma gotowe wrotki! Według mnie to tak wygląda. A wy? Jak sądzicie? Moim zdaniem Kit.

I ostatnie pary wrotek , 4/4 :

Nie ma się co tutaj za bardzo rozpisywać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie ma się co tutaj za bardzo rozpisywać. Po lewej stronie para wrotek jest miętowa, z różowymi sznurówkami , kółkami i z różowym językiem. Hamulec jest biały i widać , że przy hamulcu jak i przy kółkach jest warstwa poliuretanu. Po prawo tak samo tylko inne kolory. Te wrotki są profesjonalne we wyglądzie ale pewnie w jeździe także. Według mnie- Hit.

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

Koniec maratonu w tym rozdziale💕 Zostawcie komentarz i głosik💓 5 gwiazdek i next💝💞 Strasznie się namęczyłam pisząc to. Pisałam ten rozdział godzinę ! Ale opłacało się i jestem zadowolona z efektu. Do następnego! 💘 Powyższe wrotki są z okładki książki.

PS! PRZECZYTAJ TO !!!

Jeżeli chcesz ocenić powyższe wrotki czy hit czy kit pisz numerki tych wrotek czyli 1- kit/hit 2-kit/hit itd...  Lub sposobem zaznaczania tak jak zrobiła w tym przypadku _LasEstrellas_
Chętnie poznam Waszą opinię!

♥Najpiękniejsze wrotki świata♥ (✏)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz