Start

45 8 4
                                    

Imperiul Amber , cel mai puternic imperiu de pe această  planetă , condus de fiul fostului Împărat  Silver , Jikken , un imperiu unde totul e posibil , unde basmele sunt reale. Bătălii  , turnee de putere , concursuri de vânătoare acestea sunt doar unele dintre sutele de moduri în care cetățenii îsi  pot testa agilitatea , forța  si talentul.

Anul 0017 D.M.R.S. , 13 Iunie
Locatie: Padurea de Smarald

Erai în  mijlocul unui concurs de vânătoare  , iar prietena ta Blake ti-a facut cu mâna  înainte  de a se transforma  intr-un dragon si si-a luat zborul.

Ai continuat să  alergi până  ai dat de o creatură  , ai încercat  să-ți înfigi arma în spatele ei cât  nu te vedea dar aceasta s-a rupt de spatele bestiei. Ai început  să alergi sperând  să  scapi nevătămat  dar bestia era in spatele tău.


În  depărtare  ai zărit  un bolovan te-ai ascuns spatele lui , ai crezut ca esti in siguranță. Însă  după  cinci minute bolovanul a început să se zguduie , bestia te-a găsit. Ai încercat  să fugi dar ai căzut  într-o groapă.

Când  ți-ai recăpătat  conștiința nu ai putut vedea nimic decât  întuneric , te-ai ridicat in picioare si ai început  să cauți o iesire , deodată un rând  de torțe s-au aprins in fața  ta dezvăluind  un tunel de  iar la capătul  acelui tunel se afla o usă  de lemn.

Când ai deschis uşa ai intrat într-o încăpere  cum nu s-a mai văzut de sute de ani. Pe pereții  încăperii  se aflau tablouri care reprezentau bătăliile  din trecut , fostul împărat Silver si cel înaintea sa , Împăratul  Curse , Armata de Diamant , si Rezistența  Aurie , iar în  centrul acestei camere se afla o carte.

Ai deschis cartea iar pe prima pagină scria "te-am asteptat".

Ai tresărit  când  cartea a început să  mişte , paginile cărții  au sărit  pe tine si începeau  să  te înghită.

Te-ai trezit înconjurat  de nimic , o voce răsună  în  capul tău.

Aya jiiro
Îți  mulțumesc

Dacă  citesti ăsta  înseamnă  că am murit sau am pierdut legătura  cu acest univers. Chiar si asa misiunea mea e departe de a fi terminată.

Lasă-mă  să-ți  povestesc.

La nașterea  Universului  , Creatorul  mi-a încredințat  mie si colegilor mei protecția sa. Eu Moartea , Regele Spiritelor , sora mea Viața  , Regina Spiritelor si cele şapte stele am format Consiliul Universului.

Însă  nu doar noi am fost creați  împreună cu Acest univers , Hikari si Yami  , surorile stelelor se aflau în luptă  constantă  pentru teritoriu.

În  timpul luptei lor fără  rost cele două  au distrus din neatenție Lovania  , prima planetă  creată în  Univers. Fiind speriate  de modul în care Creatorul le poate pedepsi ele s-au grăbit  , au adunat rămășițele  Lovaniei si au format Pământul si Luna. Pentru a salva viețuitoarele Hikari si Yami au binecuvântat  lumea cu magie însă  animalele au suferit transformări  imense. Si spre uimirea lor din magia pe care au plasat-o în  jurul Pământului  si Lunei s-au născut  trei ființe  , un mascul si două  femele. Aspectul lor era omenesc dar masculul se putea transforma într-o bestie animalică  iar femele aveau trăsături  animalice.

Masculul a ajuns cunoscut sub numele de Nadumi , iar femelele au obținut  numele Lucoa si Alfea , ei au format specia fanteziilor.

Împreună cei trei au avut 24 de copii , fiecare cu abilității diferite si un aspect unic. Din cauze necunoscute  Alfea si Lucoa s-au stins , lăsându-l pe Nadumi singur să aibă  grijă  de micuțele fantezii.

Ani mai târziu unul dintre copii a observat că  sora lui lipsește , Nadumi i-a spus celui mai mare dintre fii să  stea de pază  în  timp ce acesta merge în cautarea ei.

Nadumi a mers în lung și-n lat până  când  a auzit  un răget , Nadumi s-a cocoțat  pe o stâncă  și  a zărit  o bestie  uriașă , avea trupul unui mistreț  , capul unui lup , coada unui scorpion iar in jurul gâtului  său  se aflau zece șerpi  imenși , cu adevărat  un monstru  de coșmar. La picioarele lui se aflase fiica lui Nadumi.  Fără  să  se gândească  Nadumi s-a transformat si s-a izbit de monstru aruncând-ul departe  de fiica sa. Bestia desi era cu mult mai mare si mai puternic decât  Nadumi  nu avea șanse împotriva  vitezei sale.  Bestia era înfrântă  dar cu ultima suflare la blestemat pe Nadumi si a jurat că cei doi se vor întâlni  iar si iar până  când  Nadumi va fi strivit sub ghearele acestuia.

Tatăl Si BestiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum