Nasterea Dragonului de cristal

29 6 0
                                    

Nadumi s-a întors la cuibul său împreună  cu fiica sa , și-a chemat copiii și  le-a spus : "Peste trei zile eu voi părăsi  acest tărâm iar  sufletul meu va fi printre  morți  , însă  nu. pentru mult timp. Bestia  a pus un blestem pe mine , care nu mă va lăsa  să  mă  odihnesc."

Copiii  au stat confuzi , fără  să știe  ce să  zică.

"Ai un plan , nu-i așa  ?" - zise Sidon , cel mai mare dintre  fii.

"Îți  cunoști  tatăl  prea bine." - spuse Nadumi cu un zâmbet urias pe față.

Nadumi s-a transformat  și  a început să ragă  , încetul  cu încetul  Nadumi s-a micșorat până  când  a revenit la normal dar de data  asta Nadumi avea o sabie în mână și rapid Nadumi a înfipt  sabia în  pământ.

"Sidon , îți  încredințez  protecția acestei săbii  până  când  mă voi întoarce."

Sidon nu a spus nimic dar se vedea în  ochii lui că îi  va îndeplini  dorința.

"Cattia." - spuse Nadumi.

"Da tată  ?" -Spuse Cattia , cea mai mare dintre  fiice.

"După  ce mă întorc după  moarte deși sufletul meu va fi același , voi avea un alt trup. Unul care nu va avea același  amintiri ca mine. Vreau să-ți  încredințez amintirile mele iar după  ce magia  dispare  și  se întoarce  în  acest tărâm  vrea  să  mi  le returnezi."

Deodată  cei doi s-au pus în genunchi.

"Eu , Sidon , fiul lui Lucoa , jur să slujesc  Tatăl  fanteziilor și  sa apăr  sabia  ce va distruge bestia."

"Eu , Cattia , fiica lui Alfea , jur să  slujesc Tatăl fanteziilor și să-mi îndeplinesc  misiunea"

Nadumi a zâmbit și s-a pus si el la rândul  lui în  genunchi.

"Eu Nadumi,  Tatăl  tuturor fanteziilor  , jur  să protejez acest tărâm, pentru soțiile  mele si pentru  a le oferi copiilor  mei un viitor mai bun. "

Au trecut trei zile iar Nadumi s-a stins , cei doi copii ai lui si-au început  misiunea. Dar când au trecut șapte  ani , Nadumi , nu s-a întors.

Au trecut aproape  două secole. Iar specia fanteziilor  a crescut de la 24 la 200.

În jurul săbii  lui Nadumi a fost construit  un templu , pazit de către  urmașii lui Sidon.

Însă ceva mai special s-a întâmplat. Creatorul  s-a întors  și era surprins  sa vadă cum Lovania a dispărut și  în  locul ei o planetă plină  de viață și  o lună  frumoasă a apărut. Creatorul  le-a chemat pe Hikari si Yami iar când  acestea i-au explicat  ce s-a întâmplat cu Lovania iar  Creatorul  le-a oferit drept cadou primii oameni de pe Pământ.

Sute de ani mai târziu  fanteziile si oamenii au ajuns  să  fie zeci de mii

Oamenii trăiau  în diferite triburi si clanuri în  timp ce fanteziile aveau propriul lor regat condus de doi regi , unul din partea lui Alfea si unul din partea lui Lucoa.

Într-o zi călugării  care aveau grija de templul săbii  au descoperit  că  aceasta  a dispărut. Cei doi regi  au  trimis un grup de soldați  pentru a verifica dacă  oamenii au fost cei care au furat sabia. Însă  atunci când soldații au ajuns acolo au fost șocați  sa afle că  desi oamenii nu aveau sabia la în posesia  lor au vazut cum oamenii care înainte  erau doborâți chiar si de o fantezie nou născută  începeau  să înfrângă  orice fantezie  le statea în cale.

Tatăl Si BestiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum