Kalp Atışı

186 5 4
                                    

Eger bu dizinin her hangi bir bölümünu izlediyseniz kesinlikle begenirsiniz en azindan  ben bayildim bu kadar guzel olacak ne var ? Diyorsaniz izlemenizi tavsiye ederim zamaniniz yoksa  mutlaka zaman ayirin derim çunku bu dizi diyer diziler gibi sacma bir ask dizisi degil  Ali Asaf ve Eylül mukemmel bir cift olabilirler

Eylul cok guclu Ali yi bile yere yikan bir kizdir  babasiyla olan kavgasi yuzunden babanesi Gul Ayse Sultana tasinir   Gül sultan zorla  okula yazizdiri eylulu , eylul okula gitmez. Gece hep gec gelir cogu kisiyle kavga eder kitapcidan kitap calarken Ali Asaf ile karsilasir Ali Asaf ya  kitabi teslim edersin Ya da karakol  Eylül kitabi yere birakip ayagiyla ittirip kacar  yoruldugu icin  wc ye gider bir hirsizlik olayini bozar  ve  hizsizlik yapan kizlari bir iki pataklar.   Yerde duran kizin cuzdanindan para alir yanlis anlama emegimin karsili der yuzunu yikar cikar ve gider . Giderken kiz gelir al bu paralarida tesekkur ederim . Ismin ne benim Esma, Eylul ismini soylemek istemez ama gitsin diye soyler . Esma icinden tam  benlik bir kankaaa yaa  der. Eylul elindeki paranin yarisiyla elbise alir gece kulubune gider orda hirsizlik yapan kizlari gorur o kizlar Eylule laf atar . Eylul bos durmaz  kizlari yigar gecer  saat gece 1 olur eve donerken nasil donsem neyle  donsem derken motorlu bir cocuk onu eve birakmaya yola koyulur . Gül Ayse sultan meraktan deliye doner kiracisina beni karakola birak torunum hala gelmedi . Tamam Gül Ayse sultan elimdekileri birakip geliyorum.

O sirada Eylul gelir Gül sultan nerdeydin meraktan deliye dondum . Geldim geldim de sen nereye ? Nereye olacak karakola . Ohoo  boyle olmaz ama sen hep boyle bekleme soyliyim.

Kalp Atışı dizi yorumu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin