Vreau și nu vreau să îți mărturisesc pentu a mia oară ce simt pentru tine. Chiar dacă sunt un gărgăuni pe creier și îți întind câteodată nervii la
maxim tu mereu vorbești aproape calm cu mine.
Nu stiu.. încă de când te-am văzut prima oară în sala de forță, m-ai zăpăcit total și încercam din răsputeri să nu mă fac de râs deși cred că am făcut-o în toată perioada asta.Încă nu sunt sigură de mine. De multe ori te porți ciudat și rece și câteodată prea distant. Mă deranjează destul de mult și totuși te iubesc. Într-un fel suntem așa de diferiți. Stiu... sună ciudat dar așa e. Adică.. am avut zile în care chiar am plâns. Stiu.. poți spune că nebună sau obsedată...
Cum ar fi, când îmi povesteai de fetele alea, eram așa trista și plângeam din cauză că eu nu voi fi mereu potrivită pentru tine. Chiar nu stii cum mă bucur ca un copil mic când puneai poze cu tine sau gen când te-ai filmat fiindcă in sfârșit te vedeam și cu poza aia cu câinele... adică.. îmi era așa dor de tine și eram așa entuziasmata sa te vad. Am zis sa nu mai mergem la film ca poate o sa te stresez sau poate ca te deranjează și nu am vrut asta. Adevarul e ca am vazut și poza cu fetele alea și nu m-am putut abține. Te iubesc atat de mult. Nu stiu cum pot sa explic asta in cuvinte. Te-as lua in brațe in fiecare zi, in fiecare moment și as rămâne așa ore întregi fiindcă tu ma faci fericita și trista și emoționată și entuziasmata și mai plângăcioasă decât eram. Te iubesc enorm si chiar dacă tu ma iubești doar ca pe o prietena eu te voi iubi. Chiar dacă nu o sa îmi Mai scrii după mesajul ăsta, eu una tot o sa te iubesc fiindcă și in momentul asta inima mea bate nebunește. Te iubesc... te iubesc.. te iubesc...
Esti tot ce sunt și fericirea mea. Esti curajul meu și Tristețea mea. Te iubesc.
Și crede-ma, nimic și nimeni nu va schimba asta. Chiar dacă nu suntem impreuna eu tot te consider al meu și vreau sa te protejez de orice fata care se da la tine sau care te place. Te iubesc viața mea..
CITEȘTI
Texte.
Random"Inca nu imi vine sa cred. Nu imi vine sa cred cum oamenii devin mai rau ca animalele.."