Stiti, cateodata se mai spune "când viata îți da lămâi, faci portocale."
După zicala asta se ia toată lumea și tot nu ii găsim un rost. Am stat un timp și m-am gandit... când viata îți da iubire... nu îți bate joc de ea.
Când viata îți da fericire, încearcă sa te bucuri de ea.
Mereu ne plângem ca suntem singuri și nu avem pe nimeni lângă noi, dar atunci când cineva vrea sa se apropie de noi.. îl gonim ca un animal. Nepăsători și reci.
Știți voi, ar trebui sa nu ne mai miram că X sau Y nu ne baga in seama sau ca viata nu e dreapta. Viata e dreapta. Mereu a fost dreapta dar noi ii ignoram părțile bune și primim părțile rele cu brațele deschise. Nu stim sa învățam din Greșeli și dam vina pe ea. Nu, viata este frumoasa așa cum este. Iubirea e frumoasa așa cum este. Totul e frumos așa cum este in felul lui. De ce nu încercam sa schimbam ceva? Sa schimbam mentalitatea blonavă care tot insinuează ca noi, adolescenții nu putem fi Fericiți decât cu o persoana specială in viata noastră? Hello, oameni buni, trezirea! Putem fii fericiti in orice fel, moment și secunda fara sa avem persoana mult iubita lângă noi. Ce, mai nou, viata mea trebuie sa depindă de o anumită persoana? Da, viata noastră trebuie sa depinda de o persoana. Viata noastră depinde de noi. Prin ce facem noi, ce vorbim. Mulți renunța, se dau bătuți și se cred învinși...de vorbe și de fapte.. in loc sa ridice capul sus. Imaginați-va ca dacă un om de succes,cum ar fi Kylie Jenner sau Kim Kardashian (doar câteva exemple minore care sunt adesea personajele principale ale jignirilor) , ar fii ascultat toate insultele, jignirile... ar fii dat vina pe viata la tot ce s-a întâmplat rau sau ar fii renunțat când era mai greu... nu ar fii fost unde sunt acum.
Ar trebui sa stam putin sa ne gândim..."Eu sunt perfect/a așa cum sunt. Am o viata cât de frumoasa posibil și am oameni lângă mine care ma iubesc cu adevarat. Acel baiat/acea fata o sa vina când o sa fie timpul. Destinul a pregătit ceva special pentru mine și dorește sa astept. Îmi voi respecta viata. O sa fiu fericita fiindcă nimeni nu am oprește. O sa fiu eu indiferent de ce spun ceilalți."
CITEȘTI
Texte.
Random"Inca nu imi vine sa cred. Nu imi vine sa cred cum oamenii devin mai rau ca animalele.."