19. Justin's 2nd round

729 87 56
                                    


Προηγουμένως στο GAME NIGHT..

Ένας κωλος του Χαρι...
Μια απόφαση του Τζαστιν για ξύλο..
Ένα κλειδί.....
Πολλές αναπαντητες ερωτήσεις.....

Now....

Χαρι- Τι είναι αυτό?

Τζαστιν- Εμ εσένα με τι σου μοιάζει?

Χαρι- Με..

Τζαστιν- ΆΣΤΟ ΌΧΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΕΊΣ. ΈΝΑ ΚΛΕΙΔΊ ΤΟΥ ΘΕΟΎ ΕΊΝΑΙ!

Χαρι- Ααααααααα. Μα καλά τι δουλειά  έχει ένα βρώμικο κλειδί μέσα στο στρώμα του κρεβάτιου? Όταν λέω εγώ ότι δεν καθαρίζετε...

Τζαστιν- Σκασε και πάμε μέσα στα παιδιά.

Πήραμε το κλειδί το οποίο ήταν σκουριασμενο και πολύ βρώμικο δεν ξέρω με τι και πήγαμε στο σαλόνι στους υπόλοιπους.

Τζαστιν- Εβαν ξέρεις από που είναι αυτό?

Εβαν- Οχι δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω να είναι από κανένα δωμάτιο του σπιτιού αφού όλες οι πόρτες είναι ανοιχτές, έχουμε πάει παντού!

Αριανα- Ναι σωστά!

Χαρι- Επειδή έχασα την ευκαιρία να ξαπλωσω και να κοιμηθώ στο κρεβάτι γιατί σκισαμε το στρώμα, σηκωθείτε όλοι από τον καναπέ να ξαπλωσω εκεί.

Αριανα- Εμ όχι?

Χαρι- Εμ ναι?

Εβαν- Οχι.

Χαρι- Ελα σε παρακαλωωωωωω πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ πολύ.

Εβαν- ΚΑΛΆ ΚΆΤΣΕ!

Χαρι- Θενκς ατακτο αγόρι.

Εβαν- Μπαρντον?

Χαρι- Εμ τίποτα τίποτα!!

Αριανα- Τζαστιν θα παίξεις να έρθει η σειρά μου να τελειώνουμε να φύγουμε από εδώ?

Τζαστιν- Καλαα.

Μα καλά πάνε καλά όλοι τους? Ο ένας λέει μαλακιες και δεν θυμάται τίποτα, η άλλη με πιέζει να παίξω ενώ ΔΕΝ μπορώ να διαλέξω και ο Εβαν ΔΕΝ ΚΆΝΕΙ ΤΊΠΟΤΑ ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΔΗΛΑΔΉ ΤΑ ΝΕΎΡΑ ΜΟΥ ΈΛΕΟΣ ΠΩ. Μήπως να χτυπήσω τον Εβαν με το ψαλίδι? Μάλλον ναι αυτό θα κάνω..

Τζαστιν- Λοιπόν αποφάσισα.

Αριανα- Τι?

Τζαστιν- Φέρτε το ψαλίδι να τελειώνουμε..

GAME NIGHT Where stories live. Discover now